Ook Quinn naar het cb geweest

Nou Quinn mocht vanmorgen dan ook weer naar het cb toe. Ons mannetje was weer goed gegroeit en weegt nu 6300 gram en is 59 cm. Alles werd weer na gekeken en alles was weer prima. Quinn krijgt nu 5 voedings van 180, en dat was prima. De kinderarts vroeg of ik ook al met bijvoeding was begonnen. Ben ik nog niet, maar dat zal niet zo heel erg lang meer duren, voordat we dat gaan proberen.
Wel gaan ze de onderkaak/kin van Quinn in de gaten houden. Die staat wat naar binnen toe. Mijn man had dat ook, is dus een familiekwaaltje en mijn man is voor 4 jaar terug er aan geopereerd. Toen is zijn onderkaak een stuk naar voren gezet. Nu met de fles drinken geeft het nog geen problemen met Quinn, maar als hij straks wat vaster voedsel krijgt, dan moeten we in de gaten blijven houden dat het geen problemen met slikken gaat geven. Brengt dit wel problemen met zich mee, dan gaan ze kijken of er al wat eerder aan zijn kaak gedaan moet worden. Nou ik hoop dat Quinn er geen last mee krijgt en dat hij pas misschien in zijn tienerjaren er misschien aan geholpen hoeft te worden. Of dat het met een beugel kan worden verholpen. Nou afwachten maar.....
Oh en toen natuurlijk ook nog die vervelende prikjes!!! Quinn heeft dit keer flink gehuild en duurde ook wel even voordat hij weer wat bedaard was.

Liefs marielle Quinn 13w5d

Fijn dat alles goed was!

Waarschijnlijk kan er inderdaad een hoop gedaan worden met een beugel tzt. Mijn bovenkaak was te smal en die is verbreed met een beugel toen ik 13/14 jaar was. Ook stond mijn bovenkaak naar voren of naar achteren (weet het zelfs niet eens meer) en dat is allemaal gefixt ;)

x Martha

Olivia 14 weken

Terug
Bovenaan