Ook Tim mee op de fiets!

Hallo meiden,

Afgelopen maandag heeft de fysio van Tim groen licht gegeven om hem mee op de fiets te nemen. Natuurlijk wel langzaam opbouwen, niet meteen een half uur fietsen of zo.

Aangezien we het vorige fietsstoeltje van onze oudste niet meer hadden, heb ik een nieuwe moeten kopen. Heel naar!!!! Ha ha ha!

Het zal wel fijn zijn als Tim straks mee kan op de fiets om onze oudste naar school te brengen. Die heeft gisteren voor beide voeten een ortese gekregen en vindt iedere keer lopen (begrijpelijk) naar school niet fijn.

Ik zal een foto op onze hyves zetten!

Gr
een blije Ingrid!

jeetje wat fijn.
hoe oud is tim? vanaf hoe ou mogen ze op de fiets? en aan welke lichamelijke voorwaarden moeten de kleintjes voldoen?

het zou super zijn wanneer pascal op de fiets mag.
dan kan ik hem naar de opvang brengen. nu past mijn moeder nog bij mij thuis op. maar die heeft vandaag van de huisarts te horen gekregen dat dat voor onbepaalde tijd niet meer mag. ze zit tegen overspannen aan, en zonder oppas kan ik niet werken. dus een mega probleem!!!!!!!

@Smooty.... jeetje, wat erg voor je moeder. Ben zelf bekend met een burn-out, dus ik snap het advies van de huisarts. Maar voor jou natuurlijk wel heeeeeel lastig. Sterkte ernee.
Tim is nu 8,5 maand. De fysio heeft met name gekeken hoe hij zit. Sommige kinderen kunnen wel zelfstandig zitten, maar gebruiken dan niet de goede spiergroepen ofzo. Als ze bijvoorbeeld erg voorovergebogen nog zitten, is het nog niet aan te raden. Maar ze heeft het getest met Tim en gekeken en vandaar het groene licht. Hij kon zijn rug goed recht houden en met gestrekte rug zitten toen ze bijv. paardje op 1 been deed.
Hoop voor jou dat Pascal ook snel op de fiets mag.

Terug
Bovenaan