ook tweede ronde entingen gehad

Hoi allemaal!

Ook wij hebben net de 2e ronde gehad. Connor was deze keer erg stoer! Hij piepte heel even bij beide prikjes en dat was dat. Toen ik 'm ging aankleden lachte ie al weer! Dat was de vorige keer wel anders. Nu slaapt ie heerlijk (zonder zetpil).
Over hapjes fruit en vakanties heb ik helemaal niks gehoord. Wij willen zowiezo pas fruit of groenten geven als ie ie écht 4 mnd is tot die tijd alleen maar bv. We tellen dus af naar 24 juli (18,5 week) want het lijkt me wel weer erg leuk! En tijdens de vakantie blijven we in nederland. Waar gaan jullie allemaal naartoe eigenlijk?

Wij gaan 2 aug. inclusief papa weer voor ronde nr 3!
Nou, ik hoop maar dat Connor zich goed blijft voelen, we hebben vanmiddag / vanavond eindfeest op de school van Margo en Rogier is niet thuis dus Connor zal mee moeten. Heb al tegen Margo gezegd dat als Connor hoge koorts heeft, dat we dan niet gaan...... duimen maar dat t goed gaat om alle duidelijke redenen!

Liefz Esz

fijn dat het zo goed is gegaan en dat connor zo zoet was en bijna niet heeft gehuild. dat is hier telkens anders. jayden brulde erg hard was wel met een paar minuutjes weer rustig hoor maar hij liet zich erg horen.
maar gelukkig heeft hij er geen last van gehad na de prikjes.
hopelijk heeft connor er ook geen last van zodat je gezellig naar het eindfeest bent geweest.
heel veel plezier.

Terug
Bovenaan