ook uitgerekend in augustus 2011

Hallo, ik kom jullie ook vergezellen, ben er vandaag via een inwendige echo achtergekomen dat ik 4 weken en 5 dagen zwanger ben van mijn tweede kindje :D
Heb eind oktober een miskraam gehad na 6 weken dus vind het allemaal heel erg spannend!
Hebben jullie al last van kwaaltjes?

Groetjes Ilona


Make a pregnancy ticker
 
Gefeliciteerd en welkom. Waarom heb je al ze heel vroeg een echo gehad?? Ivm de miskraam?

Ik heb bijna nergens last van. Beetje gevoelige borsten en af en toe wat krampjes maar verder noppes. Maargoed wat niet is kan nog komen.
 
Dank je wel, jij ook gefeliciteerd.

Ik had de miskraam op 4 november en was niet van plan zwanger te worden (1 keer ziek geweest en waarschijnlijk heeft door overgeven de pil niet gewerkt) dus ik ging na de miskraam gelijk de pil weer slikken, deze maand bleef m'n menstruatie weer uit, nu wisten we niet zeker of het toch geen miskraam was geweest (dat het vruchtje nog leefde) of dat het een nieuwe zwangerschap was, wat inderdaad het geval is. Ben er toch wel erg blij mee :)

 
hey...
ook ik heb eind oktober een mk gehad, weet nu sinds twee dagen dat ik weer zwanger ben!!
gisteren opeens wat kramp in mijn onderbuik, je snapt, maak me best zorgen of het wel goed gaat?
wat fijn dat jij ook weer zwanger bent.
gefeliciteerd, wanneer ben je uitgerekend?
 
Terug
Bovenaan