Ook uitgerekend in juli!!!

Hoi allemaal,

Gisteren voor het eerst na de gynecoloog geweest.
Volgens mijn laatste menstruatie moet ik nu 7 weken en 4 dagen zijn..
Maar de Gynecoloog hoorde nog geen hartklopping?
He tkunnen twee dingen zijn;
Miskraam(nog geen bloedverlis etc gehad.)
Of gewoon nog niet zo ver?
Over twee weken terug komen.....

Herkennen jullie dit?

Verder voel ik me goed, soms misselijk, wel moe!
We wilde het eigenlijk dit weekend tegen onze ouders zeggen, maar hier wachten we nu maar even mee.. zo jammer!!! maar beter om eerst zekerheid te hebben.

Heb geen idee wat vreemd zeg...

Jeetje ik moet morgen voor mijn echo ben dan 7 weken en wilde het ook dit weekend aan mijn ouders vertellen.....

Ken je "diapauze" (vertraagde inplanting) dat is als de bevruchte embryo in de baarmoeder komt. Soms komt het voor dat de embryo dan nog even aan het rondhangen is. Alles staat dan even stil en er gebeurd even niks.
Sinds een paar jaar is bekend dat dit wel gebeurd. Dus het zou kunnen dat je daardoor niet uit komt.

Laten we hopen dat het over 2 weken allemaal in orde is...

En vertellen aan je familie is natuurlijk heel speciaal en weet als het mis gaat dan is daar ook gelijk de steun... het is lastiger om te vertellen ik was zwanger... dat geeft zo een gekke reactie is mijn ervaring.

sterkte Renaat

Anne,

Ik heb wel ervaring, maar helaas niet zo'n beste...ik zou eerst die 2 weken afwachten, voor je je ongerust gaat maken over allerlei verhalen.

Ik probeer altijd te denken, ieder mens is anders, ieder kind is anders en zo ook iedere zwangerschap!

Liefs grotebroer

Hey,

Volgens mij is het heel normaal hoor dat ze nu nog niets horen.
Ik kom net weer bij de verloskundige vandaan en ik dacht.. nu zullen ze het wel konnen horen ik ben nu 11,3 weken maar nee hoor ze zei meteen ik ga gewoon nog een echo doen net als in je 8 ste week want je kunt nu nog niets horen.
Ik had dat niet verwacht, maar was wel blij dat ik het hartje zag kloppen en de kleine was mooi aan het spartelen met zijn beentjes.
Idd een beetje raar dat ze geen echo hebben gedaan... dus het hoeft niets ergs te zijn lijkt me!!

Hoii allemaal,

Ja ik heb wel een inwendige echo gehad, vruchtzak was duidelijk te zien, maar nog geen hartklopping!

We wachten deze twee weekjes maar af, duurt alleen zo lang!

Wel idd vervelend dat je nu niet gelijk zekerheid heb gekregen... en kan me wel voorstellen dat die 2 weken lang duurt he!?!

Heel veel sterkte mee met het wachten...probeer afleiding te vinden (makkelijk gezegt natuurlijk)

een hele dikke stevige knuffel

Terug
Bovenaan