Ook vanaf hier een upje

Als de update's toch van meerdere komen zal ik ook wat van me laten horen.

Met Ethan gaat het super hij loopt volgens het cb erg voor mijn zijn spraak maarja hij kletst ook de hele dag door haha.

Met mij gaat het wat minder vind de miskraam nog altijd erg moeilijk om mee om te gaan. Twee weken terug dan ook de stap genomen richting huisarts hier over. Hier over een gesprek gehad wat me veel stof gaf om over na te denken wat ik wil en wat voor soort hulp ik wil.

Vorige week werden we verblijd met een licht positieve zwangerschap test jammer genoeg heb ik daarna geen nieuwe positieve test gehad en loop nu dan ook 4dagen over tijd wel had ik vanmorgen wat bloed bij het afvegen maar daar is het bij gebleven.
Mijn grootste angst is weer een miskraam ik probeer positief te blijven maar moet zeggen dat me de moed steeds verder in de schoenen zakt.

Maar we wachten rustig af meer kunnen we niet doen.

Weet je wel zeker dat je zwanger was dan? Als ik het goed heb, heb je voor je nod getest en overtijd dus alleen negatief getest. Ik kan me herinneren dat er op het zwanger worden iemand positief testte na een eisprong. Maar als ze daadwerkelijk kon testen, was ie negatief. Je miskraam is nog zo kort geleden en misschien dat het daar mee te maken heeft?

wat goed dat je naar je ha bent gegaan om erover te gaan praten, hoop voor je dat het toch al zover is zo niet dat het dan in ieder geval snel gebeurt wat fijn dat je zon kletskous hebt waar het zo goed mee gaat. sterkte meid

Idd heftig he zo'n miskraam, ik heb het toen ook als heel heftig ervaren....
Maar kon het anderzijds ook goed relativeren en naast me neer leggen.
En daarbij was ik "gezegend"met het feit dat ik errug snel weer in verwachting was van Jochem.
Dat maakte veel goed.
Maar de vrijdag voor moederdag (dag dat fout ging) en 22 dec(uitgerekende datum) blijven speciaal in welke vorm dan ook.
En ik heb aan mijn armband een bedeltje met daarom de datum dat ik het verloren ben.
Dit was voor mij een fijne manier om het te verwerken, zo heb ik het toch altijd bij me.
Maar weet je het is en blijft heftig hoe dan ook en weet je het is natuurlijk ook zo dat het niet voor niks fout gaat moeder natuur regelt dat gewoon heel goed maar dat neemt ons verdriet niet weg natuurlijk.
Want mee dat we zwanger zijn verwachten we een KINDJE en geen VRUCHTJE zoals de medici het noemen (althans zo ervaar ik het wel)....
Meid probeer alles een plekje te geven en dan zal je zien dat jullie snel weer in verwachting zijn!!

dikke knuf

Heej meid,

Wat ongelovelijk goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan! Een miskraam is erg heftig! Dat vond ik ook. 4 maanden later was ik weer zwanger en gelukkig gaat nu alles goed.
Ik kan me voorstellen dat je elke keer weer verdrietig bent als je toch ongesteld bent geworden. Ik hoop dat jullie snel nog een kleintje word gegunt. Probeer het een plekje te geven meid. hoe moeilijk het ook is. en praat erover.

Dikke knuffel!

Terug
Bovenaan