ook voor mezelf zorgen

Vind het allemaal zo snel gaan. Laatste week verlof aangebroken (bijna alweer voorbij!)
Ik vind het soms best heftig allemaal. Soms denk ik wel,"hoe ga ik dat allemaal doen met vier kinderen" Ook hormonen zjn nog niet helemaal tot rust merk ik. Afscheid nemen van een periode van zwanger zijn en kinderen krijgen is ook zo'n "mijlpaal"(zal nooit meer gebeuren) Dat zorgt dus af en toe voor onrust, emotie etc. Het gaat goed hoor maar ik moest wat aandacht aan mezelf besteden.
Qua tijd kan dat niet zo goed, (voedingen en veel kids etc) dus wat doe je dan maar....?
Juist internet shoppen. Heb vandaag lekker veel en lang geshopt op internet. Voor de meiden (shirtjes, jurkjes, rokken, de hele mikmak) en voor Ravi natuurlijk, maar ik heb ook mezelf verwent. Ik heb mezelf een belachelijk dure jas cadeau gedaan! hahaha dat mag ook wel weer een keer. dacht ik zo.
Verder de zomervakantie geboekt! Duurt nog even maar dan gaan we lekker 2 weken naar toscane met de autoslaapterein! Ben benieuwd hoe dat is, nog nooit gedaan. Heb er nu al zin in. Vandaag dus een lekker dagje shoppen. Hebben we toch ook wel verdient?

Hahaha Beetje wazig verhaal mischien maar dat wilde ik even kwijt. Jullie ook goed voor jezelf zorgen he. Niet alleen voor de ukkies.

groetjes Hanneke

Haha, heerlijk hoor!

Het is hier toch altijd wel Gabriël op de eerste plaats en dan wij. Ik schaam me best wel om te zeggen dat ik soms mn arme kat helemaal vergeet! Gelukkig komt ze dan zelf zeuren hoor, maar toch, ik zou er toch aan moeten denken dat ze nieuw eten, drinken en een schone bak moet *zucht*

Morgen eens met mijn zus bekijken of we misschien leuk samen wat kunnen doen van de zomer. Ook wel leuk voor de 2 kleintjes lijkt me, gezellig samen ergens een paar dagen of een weekje heen.
Ik ben zelf al 6 jaar (!!!!!) niet op vakantie geweest. Wel dagjes weg, naar familie, vrienden of de dierentuin, maar verder niets... Moeten we toch maar eens wat aan gaan doen ;-)

Veel plezier met alle spullen en natuurlijk vast met de vakantie (al is het nog wel een beetje ver weg haha!).

Liefs,
Marieke

Heerlijk zo'n verwen dag. Wanneer komen al je aankopen binnen? Een lekkere bak koffie erbij en uitpakken maar. Dat wordt genieten :-D
Ik heb nog allemaal kadokaarten dus kan een middag gaan shoppen. Maar het voelt zo fout om daar oppas voor te regelen. Dat moet al genoeg als ik dadelijk ga werken.

Ik heb wel bewondering voor je hanneke. Vier kids, een huishouden en nu ook nog werken. Superwoman :)

Ik heb gisteren gezocht naar een huisje aan zee voor zes volwassenen, twee kids en een baby voor een lang weekend. Wilden we mijn ouders kado geven voor hun verjaardag. Ik ben zoooo slecht in zoeken op internet!!!! Iemand nog een leuke tip?

dikke knuf

Ja Hanneke, jij bent echt een superwoman! Ik ben met alleen Jasmijn voor mijn gevoel al 24 uur in touw. En dan heb jij er nog drie naast. Respect ;-)
En je hebt groot gelijk dat je jezelf verwent. Veel plezier met alles uitpakken!

Onze eerste vakantie is ook al geboekt. Half maart gaan we een midweek naar Center Parcs. Oh zo burgerlijk, maar ik heb er oh zo veel zin in! We gaan naar Zandvoort, dus Banka, misschien is dat voor jou ook een tip?
Als je een beetje goed zoekt in tijdschriften zie je overal kortingsbonnen. Wij hadden 40% korting, toch leuk!

En in junii zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd en dan nemen ze mij, mijn zussen, alle aanhang en oma mee naar Frankrijk. Superveel zin in! En, we hebben genoeg oppas ;-)

Verder zet ik mezelf eigenlijk een beetje op de allerlaatste plek. Ik ben blij als ik even op de bank zit met een boekje ofzo.
Ik ben wel weer begonnen met mijn popkoor en dat is erg leuk!
En... maandag heb ik echt een hele avond voor mezelf, want dan ga ik naar een concert: K's Choice in Tivoli. Kijk er echt zó naar uit! Ga ook met een héél leuk iemand: met Arwen (Melian). Dus, dat wordt vast een heel gezellige avond met de twee nieuwbakken mama's ;-)

Veel plezier tijdens je laatste verlofweek en geniet van je vier kids!

Kus, Marieke

Bedankt voor jullie lieve woorden dames!
Het gaat goed maar het is fijn om dat af en toe even te horen.
Soms vind ik het ook stoer van mezelf hoor zo'n gezin runnen, en werken, huishouden enz. Maar soms zijn er ook dagen dat ik ietsje minder zeker ben. Maar dat het goed gaat heeft er ook mee te maken dat ik een geweldige man heb. Kinderen, koken, huishouden, hij draait er zijn hand niet voor om! En fulltime werken, echt super.
Mijn nieuwe jas is binnen! Hij is echt super mooi vind ik Zelf. De andere dingen komen een deze dagen. Verder een flinke bestelling bij H&M gedaan. Dat komt na volgende week pas (geduld,,,)
Leuk ook he die vakantie voorpret. Naar zee is altijd goed met kinderen!
Marieke en Melian; veel plezier bij K's Choice, maar dat zal wel lukken.
groetjes en liefs hanneke

Terug
Bovenaan