Ook voorstellen!!

A

Anoniem

Guest
Ik zag dat Channa zich netjes ging voorstellen, dus ik dacht dat heb ik eigenlijk ook niet gedaan, dus bij deze:

Ik ben Claudia, 28 jaar en mama van Jules 11-05-2007.

Ik kijk al een hele tijd mee op jullie site, en reageer soms ook.
Wist niet dat je veel kunt leren van zo`n site, erg leuk om alle reacties te bekijken.

Hoop nog veel te leren van jullie allemaal,

Groetjes Cojja

Hallo,

ik ben Debby, 25jr en trotse mama van Dylano die 2mei 1jr geworden is! Ook zijn wij morgen 12wk in verwachting van ons 2e wondertje.
Ik denk dat we hier altijd wel iets van elkaar leren. Lekker ervaringen uitwisselen met elkaar. En ook in mindere tijden zijn we er hier voor elkaar. Kortom
We spreken mekaar gauw denk ik, haha!

Liefs Debby.

Wees welkom!!

En hoop dat je nog veeel meer van ons en wij van ju kunnen leren!!

Groetjes Saskia
mv RIk 04-07-07

Ik heb je naam wel vaker voorbij zien komen maar leuk dat we nu weten wie je precies bent. Welkom, altijd leuk om meer mensen en dus ervaringen er bij te hebben,

groetjes

Linda (moeder van Marissa, 8 maanden)

Hoi Cojja,

Welkom op het forum! Leuk dat je je even voorstelt, zal ik het ook maar even doen. Ik ben Mariska 28 jaar en moeder van Feline die maandag al 1 jaar wordt! Ga bijna verhuizen dus kan alleen maar praten over dozen inpakken hahaha

groetjes Mariska

hoi hoi,

Leuk dat je je ff voorstelt.

Ik ben Ilone (32 jr), moeder van Jennifer (11-07-2007).

groetjes

Hoi

Ik ben Inge, 35 jaar en moeder van Maaike (02.07.2007). Heel veel plezier bij dit forum en ik weet zeker dat dit wel gaat lukken. Het is hier altijd gezellig en je kunt hier alles kwijt.

Groetjes

hoi
leuk dat je ook meeleest/schrijft!hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
ik ben petra,34 jaar,mama van anouk,zij is geboren op 28 juni 2007.

groetjes petra

Terug
Bovenaan