Ook voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben Sharon en ben al moeder van een dochtertje van 4.
Begin deze maand met mijn partner besloten een 2e te nemen en ik moet je zeggen ik vind het behoorlijk spannend. Aan de anticonceptie ben ik niet omdat ik al 2maal zwanger ben geworden door waarvan 2e in een miskraam eindigde.
Ik ben wel een beetje huiverig want beide keren bleef ik tot bijna 3 maanden lang ongesteld worden en testen gaven het ook pas halverwege 2e maand aan dat ik zwanger was.
Ik voel me er helemaal klaar voor en is alles ready om mn dochtertje een broertje of zusje te geven dus ik hoop dat het dit keer anders gaat en ook met positief afloop natuurlijk!

Ik wens iedereen veel geluk en vooral veel plezier met het krijgen van jullie wondertje en ga zeker hier blijven meelezen.

Groetjes, Sharon

Ook jij welkom op dit forum! Voor jou niet helemaal nieuw meer, toch weer spannend.

Liefs Daisy

Hai Sharon,

Ook jij welkom bij de club! Spannend weer hoor! Ik hoop dat jullie een 2de wondertje gauw is gegunt!

Succes meis! Liefs Lynn.

Ook ik wil me hier even kort voorstellen. Wij hebben, net als de originele poster, besloten dat we voor een tweede kindje gaan. Onze dochter is nu bijna 1 jaar oud (3 januari geboren) en we willen liever niet te veel leeftijdsverschil hebben. We zijn ook zelf beide al midden tot eind 30, dus die klok horen we tikken...

Na de geboorte van mijn dochter heb ik circa een half jaar de pil gebruikt, maar ben daar al in de zomer mee gestopt. In november ben ik pas de eerste keer weer ongesteld geweest en nu net pas de tweede keer. Dus nog even een onregelmatige cyclus (die was voor de geboorte van mijn dochter wel heel regelmatig). We gaan dus een beetje improviseren wanneer de 'juiste' tijd is... Zal ook wel liggen aan het feit dat ik nog steeds, hoewel onregelmatig, borstvoeding geef. Maar daar wil ik dus voorlopig nog niet definitief mee stoppen, dus zal dat blijven doorwerken op mijn cyclus.

Ben benieuwd wanneer wij ons tweede kindje in de armen mogen houden...

Welkom! Hopelijk heb je snel een positieve test en mag alles goed verlopen!

Succes!

Hoi Sharon en troubles!

Welkom!
klets gezellig mee en uit je frustraties als dat nodig is. Er is altijd wel iemand met een antwoord en een virtuele knuffel!

Succes met het zwanger worden!

Dank jullie wel! Ook troubles wens ik heel veel plezier toe.

Moet zeggen vanmorgen had ik zowaar dat mn reuk weer heel gevoelig was en bijna moest spugen. Ook zijn mijn borsten gevoelig en opgezet dus ben zeer alert. A.s weekend zou mn nod moeten zijn dus heel spannen!

welkom op dit forum. hopenlijk mogen jullie snel zwanger zijn:)

liefs!!

Terug
Bovenaan