ook wat zwangerschapskilootjes kwijt?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

De zomer komt eraan en nu wil ik eigenlijk nog even 5 kilo eraf krijgen. Het is niet heel veel, maar toch lukt het me maar niet. Moet zeggen, dat ik nu maar 2 kilo zwaarder ben dan voor mijn zwangerschap.[dochter is nu 6 mnd oud]  Dus het valt te verwaarlozen, maar het zit echt op mijn buik. Herkennen jullie het probleem? Wie wil ook even flink zijn best gaan doen of is al bezig en kan me door zijn verhalen even goed motiveren? Wie weet lukt het ons gezamelijk wel.
Groetjes,

ik herken het wel

ben 21 kilo aangekomen tijdens zwangerschap

en heb er nog 10 te veel
mijn kleintje is ook 6 maanden

het enigste wat ik doe is veel wandelen is ook nog eens leuk met de kleine

echt sportief ben ik niet en ik hou heel erg van koekjes!

dus denk dat het bij mij zeker niet voor de zomer gaat lukken

aan de ene kant maakt me het ook niet heel veel uit

maar aan de andere kant!
ha ha wil ook wel weer eens mijn mooie jurkjes aan

mocht je een goed plan hebben hoe je gemakkelijk kilo kwijt raakt
laat het me gerust weten

in de tussentijd geniet ik nog van een koekje

Ik doe sins ongeveer 3,5 maand ongeveer Sonja Bakker en dat werkt (bij mij in ieder geval!) perfect!
Maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld..er zijn ook mensen die dit helemaal niks vinden.
Maar voor mij werkt het echt super! %kilo was ik in een paar weken al kwijt en nu ben ik 14 kwijt!
Ik woog  de eerste keer bij de vk (10 weken zwanger) 74 kilo (was al te veel maar ik had zoiets: och...dadelijk met de  zwangerschap word ik toch dik! Dus....chocolade, chips, en noem maar op  hahaha)
Daarna ben ik niet meer gewogen (hoeft hier niet in de zwangerschap) en heb ik zelf dus ook niet meer gewogen (durfde ik niet! Haha)
Meteen na de bevalling durfde ik ook nog niet, en toen meijn dochtertje ongeveer 2 mnd was heb ik toch maar een weegschaal gekocht...ik woog toen 78.8!
Meteen het boek van sonja bakker gaan halen en dat doe ik nu nog steeds! ben er nu alleen wat soepeler mee. Ik weeg nu 64.8 en ben 1.74 m
Ben voor mijn zwangerschap nog nooit zo geweest zoals ik nu ben, dus ben daar echt wel blij mee!!!

Tja de zomer komt nu wel erg dichtbij he....
Ik ben begonnen met iedere avond sit ups te doen!
Of t gaat werken weet ik niet, ik kan in ieder geval zeggen dat ik er iets aan gedaan heb! hahaha!

Hoi, hoi,

Ik was 8 weken na de bevalling  al mijn zwangerschapskilo's kwijt wat mij erg verbaasde want ik was 20 kilo aangekomen (en niet gesnoept). Van mijn benen zou wel wat af mogen en van mijn kont ook wel maar van boven ben ik echt aan de "bottige" kant en mijn borsten zijn ook cup erwt geworden na de bevalling (en ik had al niet zo veel). Ik probeer met krachttraining mijn benen en billen weer in beetje in shape te krijgen maar helaas ontbreekt het de laatste tijd aan energie en tijd om naar de sportschool te gaan. Nou ja we blijven volhouden de aanhouder wint!

Groetjes,

Puk

Tja puk, dat probleem heb ik nou ook!
Vreselijk vind ik dat!
Van boven ben ik echt smal nu, bijna mager (mensen zeggen dat ik echt moet stoppen met afvallen, omdat ik veel te dun word) maar mijn benen en kont mag (voor mijn gevoel) echt nog wel wat vanaf!
Het is al veeel beter dan hoe het was hoor, maar toch. Ik vind de verhoudingen nu zo raar
Mijn buik is altijd al het eerste geweest waar ik afval, dus die was ook zo weg na de bevalling, maar mijn borsten helaas ook!!! En mijn gezicht word erg smal en je ziet mijn botten...
Maar die kl*te ben en kont.......
Toch maar weer gaan sporten dan  blehhhh

Terug
Bovenaan