Ook weer back in town!

Hey dames,
Ik ben ook weer terug van vakantie. Gister even alles terug gelezen en gelukkig gaat het bij iedereen goed. Langzaam gaan we allemaal richting de 12 weken grens en een aantal zijn er al voorbij.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Heerlijk weer gehad en de hele familie heeft zich goed vermaakt. Ook heb ik me vanaf dag 1 op vakantie niet meer misselijk gevoeld, heerlijk!
Wel enorm veel geslapen, maar dat mag op vakantie :) De eerste avond op vakantie hebben we de familie vertelt dat we weer een kindje verwachten. Dat vonden ze allemaal een goed begin van de vakantie haha.
Nou verder gaat hier alles rustig zijn gangetje gelukkig. Woensdag mogen we weer voor een echo, dan alweer 12 weken! Daarna moeten we weer werken, dus kunnen we gelijk aan onze baas vertellen dat ik zwanger ben. Is ook wel noodzakelijk, want ik mijn gewone broeken echt niet meer. Vooral 's avonds heb ik een enorm opgeblazen buik dus mijn collega's zal het ook direct opvallen haha.
Nou dat was mjin kletspraatje weer even.
liefs,
mar
 
Hey Hey Hoop dat je een goede vakantie heb gehad?
Dus dit is je 2de kindje al:).
Ik ben nu bijna 15 weken en is me 1ste kindje vind het wel super spannend.
Ja mijn broeken passen ook niet meer of scheuren gewoon uit haha.
Nou s8 met alles meid

Grtjes Linda
 
Welkom terug. Lekker hè dat kunnen slapen wanneer je wil. Eenmaal thuis met nog 2 apen om je heen komt er niks meer van.
Maar voor de familie een leuk begin!

Wat betreft kleren heb ik de positie al een tijdje in de kast hangen . Kom niet meer in mijn gewone kleren.
 
Hoi
Nou het lijkt wel dat we wel afgesproken hebben voor de echo morgen, haha. En dacht dat er nog meer dames die morgen moeten! Wel spannend he. Ben je ook rond de 28e uitgerekend? Want ik ben deze week ook 12wkn, vandaar dat ik dat vraag.
Succes morgen en geniet van je zwangerschap!
gr Lu
 
Terug
Bovenaan