Ook weer een stap verder!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Ook wij zijn vandaag een stap verder gekomen!

Ik had een gesprek en deze vrouw was blij te horen datbik afgelopen zaterdag op dag 52 ongi was geworden. Vandaag zit ik dus op cyclusdag 5.
Volgende week dinsdag is cyclusdag 11 en dan krijg ik een echo om te kijken of er iets is gaan groeien.
Is dat het geval dan blijven ze me volgen. Is dat niet het geval dan krijgen we een gesprek met de gyn. Morgen moet manlief zijn zaad inleveren en daar de uitkomst van samen met de uitkomst van de echo een dus een gesprek.
Ook een paar buisjes bloed laten prikken voor van alles en nog wat.

Dussssss op naar volgende week dinsdag! Ben zeer benieuwd of er eitjes gaan groeien, zou gek van staan te kijken, ik bedoel, dan ineens deze maand wel en het afgelopen half jaar niet. Maargoed.
We zullen zien!

Ik ben blij!!

Hallo Mascha,

Ik duim voor jullie! Succes volgende week dinsdag en hoop dat er voor jullie goed nieuws is!
Liefs Ram24

Hai lieverd,

Wou eigenlijk net een topic voor je openen want ik wist dat je vandaag om 11:15 uur naar de gyn moest! Dat is best goed nieuws meid, iig ook weer een stap verder en ze gaan je cyclus goed in kaart brengen (en je eisprong) dus dat is heel positief toch?!

Geef de moed niet op hoor!! Op naar dinsdag! Stap voor stap (soms stapjes maar toch ;-) )

Ben je een beetje opgelucht of sta je er een beetje sceptisch tegenover? Begrijp ik wel hoor....

Fijne avond! Lieve knuff Lynn.

Wat goed dat je een stapje dichterbij bent! Spannend!! Succes volgende week

Wat goed zeg. Fijn te horen dat je een stap dichterbij bent.
Succes volgende week.

Dag lieve meiden, dank je wel voor jullie lieve woorden!
@Lynn; Ja ben een beetje sceptisch. Zou vreemd opkijken als ik nu ineens wel rond dag 14 een eisprong zou hebben. Maar ik vind het prima, echt. Dan hebben we meteen zekerheid.

Ik denk zelf dat er niet veel te zien zal zijn, een gesprek na een week zal volgen en er dan een ongi wordt opgewekt om vervolgens met clomid te starten. Zo beschreef de fertiliteits vrouw het vandaag maar ook zij wilde eerst de echo afwachten.

Thankx thankx thankx!!!

jij ook bedankt Renate!

Hoe gaat het met jou test???. Is ie al positiever??

Terug
Bovenaan