Ook weer eens hier

Hallo dames,

Ook mij is het gelukt in te loggen. Ik vind het -  ondanks het gedoe - wel een hele verbetering, hoor. Je hebt meer keuze in hoe je het forum hebben wilt. En het grote voordeel van inloggen is dat vervelende lui geblokkeerd kunnen worden door de moderator van deze forums. Nou hebben we daar in deze groep geen last van, gelukkig, maar ik heb gelezen dat andere groepen er wel last van hebben. Jammer genoeg dwalen er op Internet nog wel eens zieke geesten rond.

Ik schrijf hier echt niet meer vaak, maar ik lees nog wel alles. Ik heb de zwangerwens nu serieus eens op een laag pitje gezet. Mijn ei is net geweest en we hebben de condooms weer aangetrokken. Wel een raar gevoel, maar de komende tijd heb ik te veel aan mijn hoofd, qua verhuizing en werk zoeken. Ik zit nog steeds in de Ziektewet (vanuit de WW). Maar dat loopt een keer af, ik ga me ook steeds beter voelen, dus dan zal ik echt aan de slag moeten. Ben weer bijna de oude, dat blijkt ook wel uit het feit dat ik niet meer perse zwanger wil worden, denk ik. De afgelopen maanden was het zo'n gevoel van moeten. En dat vond ik helemaal niet leuk. Nu kan ik gelukkig weer gewoon kiezen.

Dus vandaar dat ik er niet zoveel meer ben. Vanaf juni gaan we weer voor het echie, dus dan zal ik hier wel weer elke 4 weken een twijfelbericht schrijven!

Liefs,
Marjon

Hoi Marjon,

Fijn dat je hier ook weer eens bent. Dus jullie nemen ook even pauze en de condooms weer op het nachtkastje. Bij ons liggen ze er ook nog steeds het is inderdaad wel raar maar het geeft even rust.
Geen spanningen voor je eidagen en geen gestress rond je NOD ik moet zeggen het bevalt wel. Jullie gaan in juni weer een poging wagen ik ben benieuwd wanneer ik er weer helemaal klaar voor ben.
We zullen zien. In tussentijd blijven we hier lekker rond neuzen, maar veilig.

Liefs Bibi

He Marjon,

Het doet me goed om eens weer wat van je te horen. Dus qua zwangerschap staat het op een laag pitje, wat zou dat raar zijn geweest om voor het eerst weer aan de condooms te gaan.
Dus een verhuizing in het vooruitzicht, op zoek naar een nieuwe baan, tja dan heb je het ook wel ff druk genoeg.
Ik ben ook niet zozeer meer bezig met het zwanger raken, wij klussen welliswaar niet met condoom, maar het beheerst mijn leven niet meer volledig. De spanning rondom de NOD blijft, maar goed, dat is maar een weekje.
Alhoewel als het wel raak zou zijn zou ik natuurlijk zielsgelukkig zijn. Maar als het nog even op zich laat wachten, ook prima. Je hebt er zelf toch niets over te zeggen.
Ik geniet weer met volle teugen van mijn werk, en het gaan stappen met collega's. En dat vind ik voorlopig ook wel ff prima, even genieten van het leven. Want als ik wel weer zwanger zou raken zal ik vanaf dag 1 in de stress schieten, en me zorgen gaan maken over een goede afloop.
ook ik ben niet zo vaak meer op het forum te vinden, ik lees wel dagelijks alle berichten, maar ja over mijn persoontje valt toch niet zoveel te vertellen.

Nou meid ik hoop nog eens wat van je te horen.

Veel liefs
Pascalle

Hallo Marjon,

Leuk  van je  te horen. Ik moet nog even wennen aan het vernieuwde forum maar inderdaad als je sommige reacties op zwanger worden leest. Ik heb ook al eens een keer een vraag gesteld toen ik net zwanger was en heb daar toen een antwoord op gekregen dat echt nergens op sloeg.

Ik vind het knap dat je het zwanger worden even op een laag pitje hebt gezet. De gynaecoloog adviseerde mij dat ook begin december. Op mijn manier heb ik dat opgevolgd maar dat is wel moeilijk (makkelijker gezegd dan gedaan). Ik merk wel de periode hoe kort die ook was wel heel veel rust gaf. Toen het vorige keer 1 keer gebeurde zonder condoom begon ik direct weer te denken, zou het....en ja direct weer een teleurstelling als je dan ongi wordt.

Wij zijn er afgelopen maand toch maar weer voor gegaan. Heb morgen mijn nod, heb niet het idee dat het raak is. Maar vanaf vandaag toch wel weer beetje zenuwachtig voor morgen, want het gevoel zegt ook niet altijd het juiste. Ben prive verhuisd en met mijn werk ik kan je vertellen dat dat een hele drukte is en niet zwanger is het vast beter te doen. Ik probeer  te genieten van dingen die later met een kind minder makkelijk gaan, dat werkt om er minder mee bezig te zijn. Verder ben ik begonnen mijn hele verhaal over mijn ervaringen op te schrijven en dat doet me ook goed. Jemig wat een verhaal helemaal over mij.

Nou ik wil je heel veel succes wensen de komende tijd met het verhuizen en het zoeken naar een leuke job, en natuurlijk al heel veel succes voor juni.

Ik hoor wel weer van je.

Liefs,
Biate.

Terug
Bovenaan