hoi hoi...
sophie is laatst naar de kapper geweest en het is nu weer een heel stuk korter...
ze heeft meteen een heel ander koppie, vind ik, veel wijzer weer!!!,
pff en het gaat al zo hard!!!
tevens lijkt het of ze ineens een sprong heeft gemaakt in haar ontwikkeling... ze probeert te lopen, snapt opeens veel meer, brabbelt de hele dag door (wel in eigen taal..) en ze is weer helemaal beter en opgeknapt..
heerlijk heb mijn meisje weer terug. niet meer zo jengelig en gefrustreerd.. maar gewoon lekker vrolijk, heerlijk spelen, en ze zit gewoon heerlijk in haar velletje,,,
jummie hopenlijk blijft dit zo even..
nu nog even en paar foto's
sophie is verslaafd aan lingo........nog meer kindjes???
even alles goed in de gaten houden....
en heerlijk spelen....
liefs tobi
ps haar haartjes zitten hier wel heel erg door de war, zodat je het niet heel goed zien, maar ach......
liefs tobi
sophie is laatst naar de kapper geweest en het is nu weer een heel stuk korter...
ze heeft meteen een heel ander koppie, vind ik, veel wijzer weer!!!,
pff en het gaat al zo hard!!!
tevens lijkt het of ze ineens een sprong heeft gemaakt in haar ontwikkeling... ze probeert te lopen, snapt opeens veel meer, brabbelt de hele dag door (wel in eigen taal..) en ze is weer helemaal beter en opgeknapt..
heerlijk heb mijn meisje weer terug. niet meer zo jengelig en gefrustreerd.. maar gewoon lekker vrolijk, heerlijk spelen, en ze zit gewoon heerlijk in haar velletje,,,
jummie hopenlijk blijft dit zo even..
nu nog even en paar foto's
sophie is verslaafd aan lingo........nog meer kindjes???
even alles goed in de gaten houden....
en heerlijk spelen....
liefs tobi
ps haar haartjes zitten hier wel heel erg door de war, zodat je het niet heel goed zien, maar ach......
liefs tobi