Ook weer ff voorstellen

Hallo,

Ook ik ben een tijdje niet actief geweest, maat wil nu toch echt proberen om weer wat mee te gaan doen.

Ik ben Natasja, 25 jaar en sinds 17-08-2006 moeder van Jamie.

Ik werk 3 ochtenden in de week en voor de rest ben ik zoveel mogelijk bij mijn mannetje.

Hier een foto:

Groetjes Natasja mv Jamie

Hey Natasja!!
Ik ben hier ook weer wat actiever.
voor degene die mij niet zo goed of niet kennen:
Ik ben Esther 25 jaar ben mama van Thomas geboren op 5-8-2006. Hij is nu bijna een half jaar. Ik werk op maandag ochtend en dinsdag de hele dag. De rest van de week geniet ik lekker van mijn lieve ventje.
Liefs Esther

Hoi Meiden,

welkom op het forum!

Natasja, moet het even vragen hoor maar waar heb jij die leuke groene zitstoel vandaan?
Kei leuk!!!

Groetjes,Elise. (mama van Merel 11.08.06)

hoi hoi

Welkom, welkom meiden..... hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!

lieve foto hoor en lekker vrolijk ventje.....

maarre die groene zitstoel, heeft dat  een fysieke functie? of gewoon omdat jullie het leuk vinden en vanaf wanneer mag je dat gebruiken?

heb het namelijk meer of foto's gezien , maar kende het voorheen nog niet.

liefs tobi  

Hallo,

Bedankt voor jullie warme welkom, hihi.
Dat stoeltje heeft geen speciale functie, maar ze kunnen er al zelfstandig inzitten vanaf het moment dat ze hun hoofdje rechtop kunnen houden. Het is een bumbo stoeltje. De meningen zijn er over verdeeld of het wel of niet goed is voor je kindje. Jamie zit er niet vaak en niet lang in, dus ik denk dat het dan geen kwaad kan. Of hij nou bij mij op schoot rechtop zit of in zo'n stoeltje.

Ze zijn wel erg handig en ik vind hem super leuk.

Groetjes Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan