A
Anoniem
Guest
Op 11 november heb ik met bijna 7 weken zwangerschap een miskraam gehad. Heel verdrietig. De maand er weer goed tegenaan gegaan. Ik voel altijd mijn eisprong luid en duidelijk. Dus direct bij aanvang van mijn eisprong aan het "werk"gegaan. En dat was niet afgelopen zondag maar die zondagmiddag ervoor. Nou lees ik overal dat je pas ongesteld wordt na 14 dagen na je eisprong. Die tijd staat vast. Lekker vreemd dus weer dan ik afgelopen woensdag een klein beetje bloed verlies. Daarna is het weg. 's avonds weer een beetje bloed verlies (en als ik zeg een beetje dan is het ongeveer een druppel maar wel helder rood bloed) en dan is het weer weg tot donderdag middag en dan weer een druppel verlies en dan is het weer weg en nu is het vrijdagochtend vroeg en zie ik weer helder rood bloed (en heb ook meer de menstruatie gevoelens onder in de buikt). Kan het dan zijn dat de tijd na de eisprong toch verschilt? Ik heb mijn eisprong altijd heel duidelijk gevoelt en ik weet zeker dat ik die zondag mijn eisprong heb gehad. Ik vind het allemaal heel vreemd. Als het maandag nog zo is en ik heb maar steeds een druppel verloren en dan weer niets dan ga ik toch even een test doen. Kan iemand mij vertellen of die tijd na die eisprong nou wel of niet vaststaat (14 dagen). Groetjes en succes allemaal!