Ook weer proberen (2e kindje) via IVF

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Inge, 35 jaar, vorig jaar juli bevallen van een dochtertje dat wij na lang wacthen (8 jaar) hebben mogen krijgen via een IVF behandeling.

Wij gaan nu proberen of we nog een kindje kunnen krijgen. Wel weet ik al dat dit weer via IVF zal moeten. Het is voor ons zo goed als onmogelijk om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Door endometriose zitten mijn eileiders helemaal dicht.

Op dit moment zitten wij nog te wachten op een oproep om weer naar de gynaecoloog te mogen. We zijn maandag naar de huisarts geweest voor de doorverwijzing. Dit was helaas weer nodig we konden niet rechtstreeks een afspraak maken.

Hoop dat we snel weer mogen. Hebben heel lang nagedacht over deze beslissing ook omdat ik na de geboorte last heb gehad van een PND maar nu we dan eindelijk het besluit genomen hebben kan ik niet meer wachten.

Groetjes
Inge

haaaaaai jij ook hier??

LEUK  

ook ik ben weer hier gaan schrijven (niet op het andere zomer 2007 forum)
heb volgens mij zelfde tijd als jouw hier geschreven en we zijn rond dezelfde tijd bevallen
(ik op 24juli2007 van een zoon Ryan)
lees ook met je mee op het andere forum

ik kon wel gelijk een afspraak maken bij het ziekenhuis en heb mijn eerste intake gehad
helaas moet ik eerst zeker 6 kilo afvallen voor ik weer mag gaan starten met spuiten
van puregone n pregnyl.
dus aan de SONJA BAKKER dan maar he

ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk kunnen jullie snel starten met jullie IVF

liefs moekje mama van Ryan

p.s. ik schrijf hier niet over op het zomer 2007 forum

Hee Inge,

Weer spannend hé?! Dacht dat het voor een tweede 'anders' zou zijn....maar valt vies tegen....
Heb van de week ook een afspraak gemaakt bij de gyn. (moest ook weer 'n verwijskaart halen...) wij gaan ook weer voor ivf, heb ook endometriose en erg veel last tussen de periodes door. Ons kindje is inmiddels 8 maanden. Hoeveelste poging wat het gelukt de eerste ivf? Bij ons de 3e....ben heel benieuwd of het nu hetzelfde gaat en natuurlijk óf het nog gaat lukken....

Heel veel sucses,
Liefs Anne

Hoi Moekje,

Ik heb hier tijdens mijn eerste zwangerschap niet geschreven wist toen nog niet van het bestaan van deze site. Ik schrijf inderdaad wel op het zomer 2007 forum. Maaike is nu bijna 1 jaar. Ze is van 02.07.2007. Bij ons zal het afvallen geen probleem zijn. Ik zit ongeveer op hetzelfde gewicht als de vorige keer aan het begin. Wel heb ik ook wel eens gehoord dat er weer allerlei onderzoeken overgedaan moeten worden. Ik hoop dat dat niet nodig is.
Nu we eenmaal het besluit hebben genomen wil ik het liefst meteen beginnen.

Ik hoop voor jou dat je erg snel mag beginnen. Wij zitten helaas nog op onze afspraak voor de intake te wachten.
Ik zal niets melden op het andere forum hoor.

Groetjes
Inge

Hoi Anne,

Het is inderdaad weer spannend. Vind het wel iets anders omdat je nu wel heel goed weet waar je aan begint. Wat ik vooral spannend vind is hoe het straks zal gaan nu we al een kind hebben. Is dan wat moeilijker om je rust te pakken. Maar goed zien wel hoe dat gaat straks.

Bij ons was het meteen de eerste poging raak. Is uiteindelijk dus allemaal erg meegevallen. Onze dochter is nu bijna 1 jaar maar ik mocht niet eerder weer beginnen in verband met een PND na haar geboorte. Nu kunnen we eigenlijk niet meer wachten en ren ik elke dag naar de brievenbus in de hoop een oproep van het ziekenhuis te hebben. Maar tot nu toe helaas.

Jij ook veel succes

Inge

hoi hoi

heb je in je zwangerschap toen geschreven op je juli2007 moeders ofzo??
denk dat ik je dan daar al van ken

ik wens je heel veel succes en hoop dat je snel je oprope voor de intake binnen hebt

wij moesten idd 6 buisjes bloed afgeven voor onderzoek en manlief moet opnieuw

een zaadtest ondergaan

groetjes weer en ik duim dat je snel kunt starten

liefs moekje en Ryan

Hoi Moekje,

Ik ben hier echt pas gaan schrijven na de geboorte van Maaike dus ik denk dat je in de war bent met iemand anders. Maar ik schrijf al wel lang op het zomer 2007 forum hoor.

groetjes
Inge

quote: Inge ten Cate reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2008 13:06:05'));

Hoi Moekje,

Ik ben hier echt pas gaan schrijven na de geboorte van Maaike dus ik denk dat je in de war bent met iemand anders. Maar ik schrijf al wel lang op het zomer 2007 forum hoor.

groetjes
Inge

hoi hoi

dan zal ik wel in de war zijn idd
dan zal ik je idd wel kennen van het zomer 2007 forum
maar dat maakt niet uit

wens je heel veel succes en misschien schrijven we elkaar hier nog

groetjes moekje

Terug
Bovenaan