Ook weer terug

Hoi meiden,

Na een poosje rust ben ik (net als Bibi) ook weer terug op het forum.
En ik heb een hoop gemist, zie ik! Voor de zwangeren onder jullie: Heel hartelijk gefeliciteerd!!! (Po, zal ik dan toch maar zo'n ovulatietest kopen? ;-))
Wauw, wat een gebeurtenissen allemaal.
Helaas ook weer een hoop teleurstellingen...
Met mij gaat het goed, ik voel me lekker in mijn vel.
Ben heel bewust aan het leven en wat zwanger worden betreft, mijn NOD is in zicht en dan merk ik dat ik er toch wel weer mee bezig ben.
Vandaag was wel even vaag, had een zeurderig gevoel in mijn onderrug en ook een beetje licht bloed verloren. Af en toe ook een beetje 'vol' gevoel. Eigenlijk moet ik dinsdag ongi worden, dus dat zou te vroeg zijn.
Innesteling misschien? Maar ik heb een beetje dubbel gevoel, ach jullie kennen het wel.
Soms hoop ik weer, en soms denk ik nou de duivels komen eraan.
Maar van de week was ik wel vaak moe en had steken in mijn borsten.
Dan probeer ik te relativeren, zo van: ik moet wat vroeger naar bed gaan en het zit waarschijnlijk allemaal tussen mijn oren.
We hebben trouwens ook niet veel geklust omdat mijn vriend op wintersport ging voordat ik mijn ei zou krijgen.
We hebben het op de laatste dag dat we samen waren, voor het laatst gedaan.
Dat was 3 dagen voor mijn ei, zou het mogelijk zijn???
Maar ja, ik durf net als velen onder ons, niet al te veel te hopen. Hellup! Vind dit wel frustrerend, ik denk dat ik maar gewoon mijn verstand op nul moet zetten en afwachten.
Misschien zet mijn ongi wel gewoon door, ben ik het ditmaal wat vroeger geworden.
Morgen gaan we bowlen met mijn zwagers en schoonzusjes, en daarna uit eten. Ik kijk er erg naar uit, kan ik ook mijn gedachten op iets anders zetten.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, Anna

Lieve Anna,

Fijn dat je hier weer bent. IK herken het gevoel maar o zo goed, net als veel mensen hier, dat je onzeker bent en hoopt dat het raak is. Je durft niet te denken dat het raak is. Het klinkt wel goed die klachtjes.

Ik ga voor je duimen meid, dat het raak is! En anders idd ovulatietesten....

Liefs po

Hoi meis,

Die ovulatietesten zijn echt super hoor! Zowel Po als ik zijn bijna direct zwanger geworden nadat we ze hebben gebruikt.

De kwaaltjes klinken erg goed.. Vooral dat beetje bloedverlies.. Misschien kwam je ei wel een dagje eerder? Drie dagen is vrij lang tussen de laatste keer sex en het ei maar hele goede zwemmers redden dat volgens mij wel.

Erg spannend! Ik ga een paar dagen weg (naar een kuuroord) dus ik lees het woensdag wel. Heel veel succes en ik duim voor je!

X F

Hoi Po en F,

Twee zwangere 'kipjes' die op mijn berichtje reageren, erg leuk!!!
Gaat het goed met jullie? Po, ben je al misselijk?
De klachten van gisteren zijn weer weg en ik heb geen bloed meer verloren.
Af en toe sta ik mezelf toe om te hopen, want ik had mijn ongi de laatste keer precies op tijd dus ik hoop dat mijn lichaam er nu weer klaar voor is!
Maarre die ovulatietesten, die kun je toch ook gewoon in de winkel kopen? Dan zijn ze zeker wel een stuk duurder he? Maar ik vind het dan wel lastig, want dan als ik mijn piek heb moeten we zeker meteen gaan klussen. Dat gaat een beetje moeilijk omdat mijn vriend vaak weg is. Moeten we het net treffen. Maar ik wacht deze NOD even af, en daarna ga ik maar eens kijken voor zo'n test!
F, veel plezier in het kuuroord en ik hoop dat je even lekker kunt genieten.
Dames een fijn weekend en tot later.

Liefs Anna

Hallo Anna,

Leuk dat je er weer bent. Hier ook nog een niet zwanger kipje. Het is altijd spannend die dagen voor je nod. Ik dacht de vorige keer ook echt dat het raak zou zijn, NOD. De teleurstelling viel wel mee omdat we een aantal maandjes rustig aan wilden doen. Maar die paar maandjes 2 hele cyclussen zijn voorbij enneh wij gaan er weer helemaal voor. Heb afgelopen week flink geklust dus ook ik mag weer afwachten. Die eerste week na ei gaan nog wel maar die laaste dagen voor NOD zijn toch altijd weer spannend. Al neem ik mezelf voor rustig te blijven en er niet teveel mee bezig te zijn. Onbewust doe je het toch! Ach zo graag wil ik het en gelukkig ben ik niet de enige.
Meid succes ik hoop het voor je.
Liefs Biate.

Hoi Anna,

Fijn dat je weer terug bent na een rust periode. Jullie gaan er weer voor heb ik gelezen dus ik hoop voor je dat er toch een wonder mag gebeuren en dat je zwanger bent. Wanneer je weer besluit er echt weer voor te gaan dan is het gelijk weer spannend he.
Wij nemen nog wel even een pauze, we weten nog niet helemaal zeker voor hoelang maar ik ben er nog niet helemaal aan toe.

Ik zal voor je duimen

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan