ook weer terug

Hi Allemaal,

Na Angelique ben ik dus ook weer terug mijn zonvakantie in Tenerife.
Echt heerlijk uitgerust en poepiebruin geworden.
Het eiland zelf was niet echt je van het (echt helemaal ingesteld op toeristen) maar ik kwam daar voor rust, zon zee en strand en dat was er natuurlijk voldoende.
Ook wij hebben weer groen licht gekregen van het ziekenhuis want ik ben helemaal gezond verklaard en tja na 4 miskramen heb ik nog steeds 68% kans dat het een volgende keer wel goed zal gaan dus laten we daar dan maar vanuit gaan.

Ik heb snel even wat berichtjes gelezen en zag toch wel veel nieuwe namen en dat is natuurlijk vreselijk jammer maar wel een geluk dan dat er zo een forum is.   (had stiekum gehoopt op een leeg forum zodat iedereen maar gelukkig zwanger mag zijn).

Ik ben helaas weer aan het werk.... grrrrr met dit mooie weer maar over een uurtje ga ik er snel weer vandoor en nog even genieten van de zon..

Ik kom wel bbq Angelique.. gewoon het Ijsselmeer volgen totdat ik de 1e BBQ zie???

Groetjes,

Corina

PS aadje, Bibi en Brigitte wordt er al gechat via MSN met zijn allen?

Hey!!

Welcome back!! Heb je al gesproken maar ff officeel doen
Hee, die 68% zit wel goed he? Laten we inderdaad maar allemaal hopen dat dit forum steeds leger en leger gaat worden!!!

Liefs Jeannette

Hi Corina,

Fijn dat je lekker uitgerust bent, alleen dat werken met dit mooie weer, grrrr. Ook ontzettend goed om te horen dat ze inhet ziekenhuis verder niets hebben gevonden!!! Ik hoop zo heel erg voor je dat het de komende keer wel goed  gaat. Het moet gewoon!

Liefs,
Daantje

lieve Corina,

ook ik heb je al gesproken, maar toch ook namens mij fijn dat je er weer bent.

En nu maar hopen dat de kansen die je hebt ook benut kunnen worden hoor.

Veel liefs en ik spreek je nog wel hier of elders....hahahahha

Hester  

Hoi Corina,

welcome back.
heb je me nog zien zwaaien vanaf Gran Canaria?

Bij heel helder weer, zagen we Tenerife liggen en ik zag jou ook lekker zonnebaden ;-)

Wie weet gaan we straks allemaal naar het maart/april forum.
Ach en mei is ook niet verkeerd (zo'n lief lentekruimeltje)

Groetjes
Miep

He corina,

Leuk dat je erweer bent. En mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad. Nu weer groen licht! Fijn dat alles toch echt normaal lijkt/is bij jou, moet je toch weer een positief gevoel geven en een beetje vertrouwen.
Want ja na 2 missers ben je het al kwijt laat staan na 4. Ik heb nu dat ik al een half jaar niet zwanger ben, ik vind best dat het lang duurt toch blijf ik positief en hoop dat ik daarom spoedig wordt beloond met een zwangerschap....en jij en wij allemaal natuurlijk.
Nou meis, we praten wel eens weerl

Liefs Biate.

Hi Corina,

Nou blij dat jij er ook weer bent meid en eigenlijk met goed nieuws!
Ja het allermooiste zou natuurlijk zijn dat we ineens allemaal zwanger  zijn zonder zorgen of angsten voor miskramen, maar onze tijd zal echt komen.
Ik heb je niet gezien aan mijn barbecuetje vorige week,  we hadden eigenlijk veel teveel dus je had makkelijk mee kunnen smullen, want het was werkelijk heerlijk met een flesje Rose erbij mmmmm.....
Mocht ik volgende keer weer barbecueen en je gaat op de geur af, ik woon in een nieuwbouwwijk dicht bij het ijsselmeer (tegenover Marken).... Raadsel hi hi, dit moet niet al te moeilijk zijn!

Groetjes en veel liefs, Angelique

Terug
Bovenaan