Ook weer terug!!!

Hoi Allemaal,
wij zijn ook weer terug van vakantie. Was echt even heerlijk zonder Silke ook al hebben we haar heeeeel erg gemist. Elke avond even de mail checken om te zien wat ze bij de oma's en opa heeft uitgespookt en de foto's bewonderen. Ze heeft ons geen moment gemist (weet niet of ik dat wel zo leuk vind...)
We zijn een weekje naar Turkije geweest en hebben alleen maar aan het zwembad gelegen en cocktails gedronken!! Nu dus helemaal uitgerust en weer volop aan het werk.
Silke is in die week zindelijk gemaakt door de oma's wat betreft plassen dus dat is ook mooi meegenomen;)
Nu in nl verder genieten van het mooie weer. ben heerlijk 2 dagen vrij.....

Groetjes Tamara

Ps: Patricia, wat knap dat je Silke herkend hebt;)

hoi hoi..lekker he een luie vakantie...hier is het ook erg lekker hoor...heerlijk dat silke nu ook zindelijk is..nicky is het ook al even..ze draagt helemaal geen luier meer ,en plast op de toilet..

groetjes,karin

Hoi ro-se!

Welkom terug!

Het is hier zoals je ziet erg rustig, de warme dagen doen zijn werk goed.
Ik vond het nog steeds erg knap dat je zonder Silke een week bent weggeweest, ik zou echt niet langer dan 2 nachten zonder mijn meisje kunnen, ook al denk ik daar wel eens over na...

Liefs Monica

Moet zeggen dat ik er ook wel erg tegenop zag, maar ik wist dat ze in goede handen was en we zijn elke dag op de hoogte gehouden. De tijd gaat erg snel op vakantie en je leeft daar in zo'n andere wereld. Thuis is het heel anders. Dan kan ik niet wachten om na het werk weer naar huis te gaan om even lekker te knuffelen...

Welkom thuis!

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook best wel lekker zou vinden om een weekje met zonder kinderen weg te gaan hoor... haha! Maar dan ook echt niet langer en alleen als mijn eigen ouders oppassen ;o)

X

super fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad,ja silke vermaakte zich prima met oma alleen wilde ze niet naar huis hahah en werd toen boos op oma whhahahah wanneer ben jij op dat pleintje

xxx

oh zo,n mooi meisje herkent iedereen

Hai Patricia,
Ik kom daar eigenlijk nooit, mijn schoonouders wonen er vlak bij dus die gaan er regelmatig heen.
Hoe is het verder? Gaat het al beter met de kinderen? Wanneer heb je nu zelf de operatie?

Terug
Bovenaan