Ook weer van de partij!

Hey mama's!

Ook ik zal weer wat meer hier gaan schrijven.

Ik ben even afwezig geweest doordat de bevalling van Gwen, en de periode erna, erg heftig is geweest en ik er daardoor de puf niet voor had. Daarna was ik blij dat ik eindelijk even tijd voor mezelf had en toen kwam de "normale" drukte weer om de hoek kijken.

Sinds vorige week ben ik weer aan het werk en moet zeggen dat ik daar wel blij mee ben. Even andere praat en even geen mama zijn voor 2 daagjes.

Verder moet ik 2 oktober nog eens naar het ziekenhuis om naar mijn buik te laten kijken en zal daar dan nog eens aan geopereerd moeten worden. Hik daar ernom tegenaan! Ook al dat gehannes en geregel rondom ziekenhuis en letselschadeadvocaat is nu vollop bezig en pfff.. eigenlijk helemaal geen zin in maar hoort er bij!!

Verder gaat het hier prima! Kay is nog steeds een heerlijk lief spontaan ventje en Gwen is ontzettend makkelijk. Een echt meisje dat alleen maar doet lachen.. (zucht).

Ik probeer dus ook weer iets meer te gaan schrijven hier!

Esmé mv Kay en Gwen

Nou meid, welkom terug.
Je schitterde wel door afwezigheid hoor. Jij was altijd zo'n trouwe schrijfster.

Succes met gedoe rondom het ziekenhuis.

Liefs, Tessie

Gelukkig heb je alles weer op de rails en ook nog aan het werk zelfs. Hoe was het, kon je het nog?
Wel vervelend voor je dat je nog eens aan je buik geopereerd moet worden. Heb je er nog pijn aan en wat gaan ze doen dan?
Zag op je Hyves hele lieve foto’s van je kindjes, prachtig stel hoor!
Gezellig dat je er weer bent, ik kijk uit naar je schrijverij.

Liefs Stephanie, m.v. Stijn en Luuk

Hoi Esmee

Gelukkig weer wat vaste mensen terug op het forum, dacht al ik gooi hem uit de favoriete want er gebeurd toch niks meer.

Het is heel heftig wat er allemaal met je gebeurd is en dat zijn dingen die emotioneel niet makkelijk zijn.
Het hele gezeur van letsel schade ken ik van een ongeluk is ook altijd confronterend.

Ik hoop dat het in het ziekenhuis goed met je gaat.
Wat gaan ze doen aan je buik, is het nog steeds niet helemaal in orde?

Gelukkig dat je kleine meisje het goed doet, dat maakt het allemaal dragelijk, maar het is niet fijn.

Genieten doe je gelukkig wel van je kinderen en weer werken is ook wel fijn ja.
Ben je toch weer terug in je oude functie bij de politie of heb je toch wat anders gezocht?

Veel succes
Pascal

Hoi Esmé,

Leuk dat je er weer bent, zag van de week al dat je site weer aangepast was, dus druk bezig geweest! En dan nog al die rompslomp van je...pfoe...heftig! Als die operatie achter de rug is, kun je het hopelijk snel van je af laten glijden!

Wij zijn net 2 weken terug van de camping. Echt een hele gave camping maar helaas hadden we niet zo'n mooi weer. Alleen de laatste 2 dagen zijn we naar het zwembad geweest. Voor de rest nog naar de dierentuin en een kasteel geweest. Heel erg leuk. De meiden deden het ook prima! En nu danst Nynke nog iedere dag op de cd van de minidisco. Vind 'm helemaal geweldig! Misschien gaan we volgend jaar wel weer terug!

Nou welkom terug op het forum!!

groetjes

Hey Dames,

Bedankt voor jullie reactie!

Wat mijn buik betreft;
Ze hebben bij de keizersnede óók mijn peesplaat (daar zitten de buikspieren op vast) kapot gesneden en heb nu een inwendig gat van 9x3 cm in mijn buik waar mijn darmen doorheen puilen... ze noemen het een diastase. Het gat is te groot om vanzelf weer te genezen, dus moet het weer aan elkaar gehecht worden. Het kan zelfs zijn dat ook de buikspieren zijn geraakt, dus die moeten dan ook opnieuw "geweeft" worden,.. Ik kan aan mijn buik weinig druk verdragen, dus bv Gwen op mijn buik leggen met drinken geven gaat gepaart met buikkrampen, dingen doen waarbij buikspieren worden gebruikt doen pijn (te denken aan maxi cosi dragen) en ziet mijn buik er enorm lelijk ook. Ik heb dus een enorme uitstulping daar waar dat gat zit..
Ja,.. mn lol kan op.. 4e grove medische fout op een rij.. dus straks voor de 4e keer weer het ziekenhuis in.. Bleh!

Het vreet gewoon momenteel enorm veel energie en lig er soms al om 21:30 uur in en de meeste weten wel wat mijn normale bedtijden zijn ;-)

Hopelijk is alles straks snel achter de rug, herstel ik er snel van en ben ik weer snel de "oude" ik. :)

Gelukkig gaat de rest wel allemaal goed! ;-)

Liefs!

Hoi Esmé,

Poeh, Wat een heftige tijd maak je toch door. Er lijkt geen einde aan te komen he. Kan me voorstellen dat je er af en toe even doorheen zit. Gelukkig maakt een mooi meisje in je armen veel goed. Maar toch, als je weinig energie hebt kost het zorgen voor je twee lieve mopjes natuurlijk toch wel enige moeite.
Ik wens je heel veel sterkte toe met de operatie en hoop maar weer dat het daarna eindelijk beter wordt...!!!

Liefs, Sascha.

Terug
Bovenaan