Ook wij 20 weken echo gehad

We hebben gisteren de 20 weken echo gehad en alles was gelukkig goed. Nu na 2 jongens krijgen we een meisje. Wat een leuke verrassing. Men zegt altijd dat als de eerste twee hetzelfde geslacht hebben, er 70% kans is dat de derde ook hetzelfde geslacht heeft.
Dit keer dus alles ROZE!!!!

Gr Segunda

Wat fijn dat alles goed was op de echo, ik vind het altijd nog spannend of ze iets vinden.
En wat ontzettend gaaf dat jullie nu een meisje krijgen!!! Ju zult wel helemaal in de wolken zijn.....
Ik krijg volgende week vrijdag de 20 weken echo, ik hoop echt dat alles goed is met de kleine ik heb ook namelijk een placenta probleem gehad.
De vorige keer met 16 weken kon de gyn nog niet zien wat het is, hij dacht misschien een jongentje, maar wist he niet zeker.
Ik heb nu 2 meiden en vind nog een meisje erbij wel erg leuk, maar een jongen is ook leuk, een nieuwe uitdaging.

Nou meid, geniet nu maar van je zwangerschap!!!

Hoi,

Ook wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en gehoord dat alles prima in orde is, wat een gerust stelling. En dat het een klein ventje is, spannend hoor. Voor ons is het de eerste, en dit nu te weten maakt het allemaal nog veel echter en levendiger. We hebben het gevierd door zijn eerste pakje te kopen, zo schattig allemaal. Succes allemaal en een heel goede voortzetting van de zwangerschap.

Saskia

Wat fijn dat het allemaal goed is! En bijzonder, na 2 jongens een meisje. Wij hebben ook twee jongens en weten inmiddels wat het geslacht van de 3e wordt. Omdat het forum niet helemaal anoniem is, doe ik er nog even geheimzinnig over ;-).

Terug
Bovenaan