Ook wij hebben de 20-weken echo 8er de rug!

Hey Allemaal,

Hoe is het met jullie en met jullie zwangerschappen?
Hier gaat alles goedl mijn partner en ik LAT-ten en hebben een heleboel stress en spanning omtrend deze zwangerschap gehad, zo was hij echt van mening dat zwangerschap absoluut niet kon.
Ik heb hem meteen duidelijk gemaakt, blijf bij mij en je krijgt een kindje, wil je geen kindje!? Ook goed, einde relatie en ik ga alleen voor dit kindje.
Nu de weken verstrekken zijn, besefte hij ook wel dat met of zonder hem ik toch een kind zou krijgen.
Zelf ben ik (al) alleenstaande moeder van een zoon (4) en een dochter (6)
Hij heeft een dochter uit een eerder huwelijk van 13.
Vanaf het begin zei m'n gevoel dat ik een zoon zou krijgen,hij bleef de hele tijd oppervlakkig 'als het maar gezond is' tegen derde sprak hij anders en gaf hij aan toch wel graag een zoon te willen.
We hadden ook voor de 20weken echo besloten dat hij of zei zijn achternaam zou krijgen (hij was intussen dus al aardig bij gedraaid!!)
Maar HOERA!!!!!! We krijgen dus ook echt een zoon, vind het echt enorm leuk, ik had beide al, en hij krijgt een stamhoudertje!!

Aangezien hij half moluks is, hebben we besloten om onze zoon een echte molukse naam te gaan geven, beetje raar bij Mara, Joos en Britt (zijn dochter!)
Maar we gaan er voor..
Ben echt heel blij, hoop ook dat het een positieve 'boost' is voor de realtie!
Voor vrienden en bekende houden we het nog even stil, maar ik ga langzaam aan stoere blauwe dingentjes kopen :)

Nu word het tijd dat hij zijn dochter op de hoogte gaat brengen dat er ubberhaupt een zwangerschap is (ja, die weet nog niet dat ze over 4 maanden een broertje c.q baby er bij zal krijgen!)
Dan kan vervolgens ook ZIJN familie ingelicht worden, en kan ik 'onbezorgd' zwanger zijn!

Raar hé...
Pff, rare situatie, maar ben blij met de positieve veranderingen!

-x- Marieke

Ja, met 2 alleen of met 3 alleen.. klinkt 'makkelijk' maar een bordje meer of minder, zal het ook niet meer uitmaken.
Dit mannetje krijg ik ook wel groot :p

-x-

Terug
Bovenaan