Ook wij hebben de 20 weken echo gehad!!

En alles zag er helemaal goed uit. We zitten helemaal op een ROZE wolk. Dochter nummer 3 is in aantocht. Ik ben er erg blij mee! Lekker nog meer prinsessenjurkjes, rokjes en staartjes en vlechtjes!!!

gefeliciteerd...als alles er goed uit zag is het helemaal toppie..nu weer lekker gericht shoppen..leuk hoor.wat vinden de meiden ervan?of zijn die nog niet op de hoogte dat ze een zusje krijgen.geniet van de laatste 20 weken,of korter..liefs,karin

De meiden hadden liever een broertje gehad, ze hebben al een zusje. Ik had ze al zo vaak gezegd dat we niet konden kiezen, hahaha. Ik vertellen dat ik drie meisjes heel leuk vind, vroeg Emma ook nog of ik teleurgesteld zou zijn als het een broertje zou zijn geweest.

Gefeliciteerd!! Leuk hoor drie meiden!
Ik mag deze week weer naar de verloskundige, even fijn het hartje horen en dan over een week of 5 de 20 weken echo!

Liefs Danielle

Hey,

Wat ontzettend fijn zeg, 3meiden,dat wordt een lekker kippenhok, zo noemen ze bij ons thuis een meidengezin altijd,,hihi
Wat een leuke vraag van emma, ze kunnen het wel brengen he!
Wij hebben nu 3jongens en de oudste 2 hopen op weer een jongetje,,haha, de jongste roept dat hij een zusje krijgt!
Geniet maar lekker verder nu!!

Liefs MJ

wat heerlijk dat alles in orde is met de kleine frummelien

ik kom zelf uit een gezin van 5 meiden en dat was/is heel gezellig maar ook heel vaak gekat hahahaha

leuk die reactie van emma

nog 18 weekjes en dan heb je d'r in je armen!

liefs maurilla

Terug
Bovenaan