Ook wij hebben de 20 weken echo gehad!

Hoi meiden,

Vandaag was het dan zo ver , we moesten om 13.15 in het AMC zijn voor de 20 weken echo.

we waren allebij eigenlijk best relaxt. ook waren mijn ouders gezellig mee.
mijn vader en ik dachten al van begins af aan al dat het een meisje zou zijn en ja hoor .....
HET IS EEN MEISJE! echt overduidelijk te zien zeiden ze.Zo leuk maar als het een jongen was geweest was het ook leuk :)

nu moet ik allen wel over kleine 2 weken terug komen. alles zag er super goed uit alleen toen ze doorsnee maakte van het hoofdje was er iets niet helemaal duidelijk. niks ernstigs zeiden ze en waarschijnlijkis het niks maar ze wil wel dat we nog even voor controle langs komen om te kijken of het veranderd is of dat het zo is , elk kind uniek dus kan daarom ook verschillen.

maar toch vind ik het wel spannend. ik denk als het echt iets was dat ze dat ons wel hadden verteld toch? als het bijv down syndroom was weet eigelijk ook niet hoe je dat kan zien op een echo....

laten we gewoon van het beste uitgaan en over 2 kleine weekjes gewoon lekker een extra echo maken hebben we ook weer wat foto'tjes ;)

ook hebben we vandaag al heeerlijk geshopt .... heeeeeel leuk is dat :)

x

nou meid fijn dat het in principe goed was maar idd maakt het wel spannend over het hoofdje van de kleine meid! beter zeker weten dan dat ze twijfelen... syndroom kunnen ze meten met de hoofdafmeting en de hersenen geloof ik als ik het goed begrepen heb... hopelijk is dat niet zo natuurlijk! duimen mee voor je meid!

wat een leuk een meisje! gek he dat je zon voorgevoel kunt hebben, wat dan ook nog is klopt :) dus jullie hebben vanmiddag een hoop roze geshopt :p
Idd spannend van het hoofdje, ik duim voor je mee!

Heey meis,

Gefeli met je dochter, wat leuk dat jouw mamma instinct ook klopt dat had ik dus ook.

Idd wel even benieuwd over 2 weken hoe of wat. Down kunnen ze volgens mij niet zien op de echo alleen aan de darmen kunnen ze dat zien.

maar alleen maar beter dat ze het zekere voor ht onzekere nemen en idd weer effe keertje xtra gluren en foto'tjes mee.

Wat mooi! Allebei is leuk inderdaad. Wij krijgen een manneke, en ik dacht en wilde graag een meisje. Zo zie je maar hoe het kan lopen...

Begrijp je vraagtekens bij het feit dat je terug moet komen, dus nog even spannend. Maar denk ook dat als het echt mis zou zijn je meteen wel wat zou horen toch? Ik hoor het graag van je.

Liefs

@ felicia 40

ja mijn ouders zijn ook mee naar binnen geweest. de andere 2 echo's met 6 en 9 weken waren we gewoon samen maar ik moest 2 weken geleden de verloskundige in het ziekenhuis en ik vroeg of me ouders voor 1 x mee mochten.
en ze zeiden Tuurlijk gezellig. wel weet ik dat het niet normaal niet echt de bedoeling is om ze elke keer mee te nemen naar de verloskundige of naar de echo maar mocht wel van ze.

maar wij waren in het AMC in amsterdam maar weet niet in welk ziekenhuis jullie lopen.

maar als je nog moet de voor de echo zal ik het zeker nog een keer vragen of het voor 1 x mag. Succes.

x

Doen syndroom kunnen ze volgens mij niet op de echo zien... Net nog even gegoogeld voor je! Misschien konden ze iets niet helemaal duidelijk in beeld krijgen..
Wat leuk... Een meid!! En idd gewoon denken "over 2 weken weer ff naar je meisje kijken!!!! (maar dat is voor een ander altijd makkelijker gezegd..)

Liefs

Terug
Bovenaan