Ook wij hebben een nieuwe buggy

A

Anoniem

Guest

Wij hebben gisteren de Quinny Zapp gehaald.
Wat een heerlijk ding.........

Danique zit er als een prinsesje in en zo kunnen we heerlijk crossen over de boulevard in Turkije.

Ik zal snel een foto plaatsen

Liefs Ilse mv Danique

O wat fijn!!,.. en al gecrost door de kamer?
Vind je het niet zonde dat hij geen verstelbare rug heeft?

Veel plezier er mee!!!

Esmé mv kay

Ik heb er heel lang over nagedacht en ook naar de spider gekeken die wel verstelbaar was in de rugleuning

Maar onze vorige buggy kon je wel verstellen maar dat vond ze helemaal niets.
Dan zag ze niets en ze wilde helemaal niet zo slapen.

Dus ze sliep eigenlijk met rechte leuning.

Dus daarom toch voor de Zapp gekozen.
Hij zit een beetje naar achteren hij is niet helemaal kaarsrecht dus kan ze er toch wel in slapen.

Enne jaaaaaaaa ik heb al gecrost in de kamer. hahaha
En heb net een hele grote ronde gelopen met onze hond.

Wij hadden hiervoor een xadventure gekocht  en echt wat was dat en K# ding.
Hij liep elke keer vast.

En deze is zo licht als een veertje
Ik ben er zooooooooo blij mee hahaha

Liefs Ilse

Trouwens die jij hebt heb ik nog mee getwijfeld want die zijn ook heeeeeeel erg goed.
En rijden ook perfect.

fijn dat jullei geslaagt zijn voor een buggy het zijn leuke buggy`s welke kleur heb je?

Ik wilde eerst voor de felroze gaan, maar was bang dat die kleur me misschien over een half jaar ging vervelen en als de volgende een jongetje word dan denken ze helemaal dat het een meisje is.

Dus hebben we voor saai zwart gekozen hahaha

Maar vind hem  zeker  ook heel erg mooi
Liefs Ilse

Ow klopt,.. de nieuwe versie van de Zapp staat de rugleunig ietsjes meer naar achteren..
Maar je moet de x-adventure niet vergelijken met een Quinny! Totaal verschillende categorie buggy. Ik heb ook een x-adventure gehad en vond het een prima buggy!

Zwart is altijd gaaf, koop er gewoon een felroze plu bij!!

maar eh,.. foto!!!

Esmé mv kay

O, ja die Quinny zapp is echt wel mooi! Ik had begrepen dat hij licht en makkelijk tot een klein pakketje te vouwen is?

Maandag gaan we kijken voor een nieuwe autostoel en eventueel een makkelijke buggy.......

groet,

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hier  ook een Quinny zapp. We hebben hem al vrij snel gekocht om de maxi-cosi op te kunnen zetten en  dat bevalt ons heel goed, inderdaad ook omdat je hem zo klein kunt opvouwen en omdat 'ie heel wendbaar is. Nu staat de maxi-cosi er nog op, maar straks is hij knal oranje
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan