Ook wij kunnen het niet alleen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Dit is de eerste keer dat ik hier mijn verhaaltje ga vertellen. Hiervoor was ik wel al op het forum Zwanger worden.
Tja, zoals bij jullie allemaal gaat het bij ons ook wat langer duren. We zijn nu 1 jaar en 2 maanden aan het proberen om zwanger te worden. Maar het wilde maar niet vlotte.
Dus wij ook naar de huisarts, daarna naar de gyn. Deze heeft ons doorverwezen naar een academisch ziekenhuis.
Hier zijn we afgelopen week geweest en te horen gekregen dat het een IVF of ICSI behandeling wordt.
Volgende maand krijgen we meer informatie hierover want ik moet me nog helemaal gaan inlezen.  
Het geeft een stukje rust aan de ene kant en aan de andere kant is het spannend omdat ik niet weet wat me nu te wachten staat.
Ga toch maar eens wat informatie vergaren zodat ik me eens kan verdiepen in wat er nu komen gaat.
Daarbij is alle informatie vanuit jullie kant natuurlijk van harte welkom!

Groetjes Juffy

Hallo,

Wij hebben 4 jaar gedokterd en hebben toen door middel van IVF met ICSI een zoontje gekregen. (hij is gisteren al weer drie jaar geworden). Dus ik weet wel zo'n beetje wat je   op dit moment meemaakt, mocht je vragen hebben of zomaar even wat kwijt willen dan laat je het maar weten.
Heel veel groetjes en tot toi.

Terug
Bovenaan