Ook wij weten nu wat we krijgen...

Net een pretecho gehad. Ik kon écht niet wachten tot de 20 weken. Gewoon wéten dat het al te zien zou zijn, maar het zelf dan nog niet weten: nee, dat kon ik niet.

We zijn super gelukkig want na onze eerste zoon krijgen we nu een... MEISJE!!!! Maar nog belangrijker was dat ze qua gezondheid geen bijzonderheden op de echo zag.

Ik moet nog helemaal wennen aan het idee, maar ben superblij! Morgen bewust een dagje vrij gepland samen met mijn man. We gaan SHOPPEN!

Gefeliciteerd met de goede echo. Als je het graag wil weten dan is het wachten op een echo erg moelijk. Leuk joh, nu kun je echt heel anders shoppen dan voor een jongen. Veel plezier op je roze wolk.

Vsn harte gefeliciteerd!

Ik had vorige week precies hetzelfde! Veel plezier met shoppen morgen, geniet ervan want het is zo leuk!

En idd we zijn een meidenclub, maar Lynn jij doet aardig je best om ook de jongens te vertegenwoordigen hier met 2 hummeltjes;-)

Fijn dat ze qua gezondheid ook geen bijzonderheden zagen! Dat is natuurlijk nog het beste nieuws.

fantastisch nieuws dat alles goed is! en leuk dat je weet wat je krijgt!veel plezier met winkelen! je hebt zulke leuke dingen in de winkels hangen,als je weet wat het wordt.

Terug
Bovenaan