Ook Yari heeft het door !!

En wel van zijn rug naar buik draaien.
O, wat ben ik trots...

Ik las hier dat er al wat kindjes zijn die dit deden, Yari draaide al na een week of 6 van zijn buik op zijn rug.
Als hij op zijn buik lag had hij ( denk ik ) door dat als hij iets naar links of rechts ging hangen hij omtjoepte..haha

Yenna  draaide voor de 4 maanden al van rug naar buik, maar Yari maakte tot gisteren nog geen aanstalte, heel af en toe een beetje op zijn zij draaien.
Dus mijn man en ik zeiden al tegen elkaar dat duurt nog wel ff ( niet dat dat iets geeft )
maar hij deed het gisteren en hield niet meer op..

Dit wilde ik ff kwijt.

Groetjes Marina.

Leuk is dat hè!!

Ach,.. zometeen krijg je gefrustreerd gejammer omdat hij ook weer terug wil rollen wat niet lukt of omdat ze niet bij speelgoed kunnen komen, of gewoonweg moe worden.
Als je dan weer de kleine op zijn rug legt is het óók weer huilen en draaien ze zich weer gelijk op hun buik,..

Zucht,..

Ja zo blijven we bezig  haha..

Esmé mv Kay

Wat herkenbaar zeg! Jasper rolt sinds afgelopen donderdag van zijn rug naar zijn buik en raakt dan inderdaad erg gefrustreerd haha! Op zijn rug vindt ie het niet leuk en ligt binnen een paar seconden weer op zijn buik, maar dat houdt hij op een gegeven moment niet meer vol.

Hij krijgt nu ook twee tandjes tegelijk, onderin aan de voorkant. Hij is dus lekker bezig ineens. Heerlijk!

Groet,
Jacqueline

Terug
Bovenaan