Ook zere borsten/tepels

A

Anoniem

Guest

Hoi,
Ik ben sinds 26 maart gestopt met de pil.
Niet om voor het eggie te gaan, daarmee willen we wachten tot eind van het jaar. Meer om de cyclus op gang te laten komen.
We hebben tot nu toe condooms gebruikt.
Maar heel gek; ik heb sinds een paar dagen hele zere tepels (geen bollende borsten), gekke gelei achtige donkere afscheiding (in overvloed) en een zeurderig gevoel in mijn buik. Ook een beetje onregematige stoelgang en veel plassen!
Zou dat van mijn eisprong kunnen komen??
Of zijn dit zwangerschapsverschijnselen????
Ik las het mailtje van Isa en herkende de verschijnselen...
Isa, voor jou hoop ik dat het zwangerschapsverschijnselen zijn!
Groetjes, Billie

Hey meis,

Bedankt voor je berichtje! We zitten een beetje in hetzelfde schuitje! Ik heb idd dezelfde soort verschijnselen behalve dan die donkere afscheiding daar heb ik geen last van. Wel van bollende tepels. Weet jij al wanneer jou nod is. En wanneer kwamen deze verschijnselen ook vlak na je eisprong? Wij zijn al een aantal maanden bezig, maar deze keer voelt het anders. Durf er alleen niet meer op te rekenen want heb geen zin in weer een teleurstelling! Maar stiekem ben ik er wel veel mee bezig. Zouden jullie het wel leuk vinden om nu al zwanger te zijn. Jullie hebben niet voor niks een condoom gebruikt? Ik hoor van je. Succes. Veel liefs isa

Hoi,hoi,
Ik ben pas 19 dagen gestopt met de pil. Werd meteen ongesteld in de stopweek.
Nu is het dag 17 van mijn cyclus maar weet dus nog niet wanneer mijn NOD is.
Omdat mijn cyclus nog op gang moet komen.
Nu kreeg ik gisteren dus die rare afscheiding. Het was net gel. (Vies he???). En ik heb al een paar dagen last van opgezette, zeer pijnlijke tepels.
Maar geen ongi. Nou is dat niet zo raar op dag 17 van de cyclus maar ja...
Denk toch dat het de eisprong is. Die voel ik nu misschien voor het eerst in 12 jaar (ben 12 jaar aan de pil geweest). Voelt vreemd.
Mocht het toch een zwangerschap zijn dan ben ik blij. Maar wel verrast en geschrokken! Het is eigenlijk nog net ff te vroeg maar ja...dat soort dingen laat zich niet plannen.
De een wil zo graag, en dan lukt het niet, de ander wil (nog) niet en dan gebeurt het zomaar.
Het is moeder natuur.
Maar mocht het zo zijn dan ben ik supertrots natuurlijk!
Hoop voor jou echt dat het zover is! Dat brandende maagzuur heb ik niet, maar een vriendin van me is zwanger en die had daar erge last van. Net als van pijnlijke borsten.
Het kan dus echt!
Ik zal voor je duimen!
Liefs, Billie

Terug
Bovenaan