Ook ziek!

A

Anoniem

Guest
Ahh wat zielig is dat toch al die zieke kindjes...
Sol is ook ziek, ze heeft geen gekke rode stipjes maar ze heeft wel hoge koorst.
Gisteravond was het 39.5 en vanochtend was het 39.8... Zo zielig.
Ik ben gisteren wel naar de huisartspost geweest en ik moest het even aankijken. Nu loop ik dus om de tien minuten even naar haar kamertje om boven haar bedje te hangen.
Ze slaapt nu al de hele dag en huilt een beetje in haar slaap. Straks maar weer lekker voeden en een paracetamol dan maar. Echt sneu, zou het wel van haar over willen nemen.
Voor alle andere zieke kindjes, beterschap!
Liefs, Sarah

Hoi sarah

zielig zijn ze dan he,
Hier geven we ook gelijk paracetamol bij koorts en flink verhoging hoor.
Ze zijn nog zo klein en dan al van allerlei ellende. Met name die rotprikken enzo.

beterschap groetjes irene

sneu  is het dat he ik weet hoe je voel mijn mannetje had het vorige week ook maar bij hem kwam het van de prik het liefst neem je het zo van hem over . ik wens jullie veel beterschap en een dikke knuffel

groetjes lonkie

Oh zielig joh! Yanick is hier al bijna 2 weken verkouden, veel hoesten en een verstopt neusje. Dat vind ik al zo zielig, maar hij heeft er verder geen last van. Dus t moet echt vervelend zijn om je kindje echt ziek te zien. Bah, hopelijk is het snel over.  

Heerst het ofzo?  Of is dit gewoon de leeftijd waarop  kindjes vaak voor het eerst ziek worden?  

Hai Sarah

Wat zielig he? Als de koorts nu na een paar dagen ineens helemaal weg is en na weer een paar dagen komen vlekjes, dan kan het de zesde ziekte zijn. Tis maar dat je het weet. Niet gevaarlijk, wel zielig!

Groetjes en beterschap
Rosanne

Hoi Sarah,

Het wordt een aardige ziekenboeg hier, lijkt het! Ik moet Christian maar goed in de gaten houden...
Heel veel beterschap voor Sol! (Christian heeft een tijdje terug ook koorts gehad zonder iets anders en 2 dagen bijna alleen maar geslapen. Gelukkig daarna weer de oude)

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan