Ook zo'n gevoel van 'er net tussen in'?

Dag allemaal,

Ik vind het nog steeds heerlijk om zwanger te zijn maar merk wel dat deze periode 'rustig' is. De onzekerheden van de eerste drie maanden zijn voorbij en om nu al helemaal op de bevalling te gaan focussen is ook nog wat vroeg.

Ik merk dat het forum 'septembermoeders' ook niet veel berichten heeft de laatste tijd. Het gaat geloof ik allemaal zijn gangetje. En eigenlijk is dat natuurlijk maar goed ook!

Toch kijk ik er naar uit om straks ervaringen en informatie met elkaar uit te wisselen omtrent zwangerschapsverlof, bevalling en kraamtijd.
Tot die tijd kabbelt alles rustig door hopelijk!

Wilde dit gewoon even kwijt!

Babette.
p.s.: hebben jullie ook last van de warmte?

Hoi Babette,

Hier gaat inderdaad alles zijn gangetje, het kamertje is sinds deze week klaar, zelf zit ik nu ruim twee maanden al thuis, maak dus niet echt veel mee. Ons kindje beweegt goed en heel regelmatig en het is wat te vroeg, net wat jezelf al schreef, om me druk te gaan maken over de bevalling, het duurt nog wel even.

Wat betreft de warmte, daar heb ik mega last van, het lijkt wel of ik niet meer zelf kan afkoelen, lekker opgezwollen voeten ook door het vocht vasthouden. Maar goed, het hoort er een beetje bij, dus maar niet veel gaan klagen, wie weet wat we deze zomer nog aan warmte gaan krijgen, pff, ik hoop echt niet op een hitte golf, hihi.

Groetjes Alice

Dag Dames,

Hier nog 1 die het gevoel heeft er een beetje half tussenin te hangen. Het is inderdaad een beetje een rare tijd. Ik groei ongelofelijk snel (de kilo's vliegen eraan zit nu al op de 12 kilo met 27 weken en 2 dagen) Mn buik zit al behoorlijk in de weg met het lesgeven. En mn mannetje schopt mn avondeten er iedere avond weer uit!!   Ook hou ik superveel vocht vast in mn benen.

Ik kijk ook echt uit naar mn verlof. Nog 2,5 week en dan begint de vakantie. Nog voor die tijd even flink doorwerken (toetsen nakijken, rapportvergaderingen, lokaal opruimen, lesplanning voor volgend jaar maken, vervanger beetje inwerken) Maar dan is toch echt het einde van het werken in zicht en ben ik een half jaar vrij.

Ik kan niet wachten!!!. Hebben jullie trouwens nog gekke dingen? Ik heb de laatste dagen last van poetsdrift. Alles moet schoon en opgeruimd. En tussendoor lig ik lekker te dutten

Groetjes Jen

Het is idd een rustig moment nu. Geniet ervan zou ik zeggen, je krijgt het straks druk genoeg.

Hier gaat ook alles prima maar heb een zoontje van 17 maanden dus de dagen vliegen hier voorbij. Meneer is druk aan het lopen (eindelijk) dus dat scheelt voor mij weer tillen.

Verder geen kwaaltjes alleen hou ik in 1 voet vocht vast. En dat doet toch zeer.

Met de kinderkamer gaat het wat rustiger aan. Heb al behang en vloerbedekking  besteld, nu de stucadoor nog. Ook de meubels en wagen zijn al besproken. Nu de rest van de spulletjes nog.

Rustig aan iedereen en geniet van het mooie weer .

Hallo!!!!

Ik ben erg blij dat alles z'n gangetje gaat.... Ben heel druk aan t werk, heb net een weekend vrij gehad m'n eerste vrije dagen sinds end april! En ben lekker met de kids naar t strand geweest, een beetje de toerist uithangen...
M'n beebje laat elke dag steeds meer merken dat ie lekker 'aan t zwemmen' is maar is verder vrij rustig vergeleken met de vorige 2.
Geen 'rare' kwaaltjes en gelukkig geen last van de warmte! Beetje last van pigmentvlekjes in m'n gezicht(ojeeee) ik smeer me goed in en heb zeker een bril/pet op en ga niet in de felle zon...
Verder zijn m'n kiddo's de leukste(en vermoeiendste) bezigheid (3j en 17mnd). M'n buik groeit enorm en de kilo's gaan heel langzaam i.t.t. de andere 2 zwangerschappen.
De ergste nacht krampen in de benen zijn (hoop ik) voorbij....
Ben un tuvrede mens!
groetjes,Priscilla

Hai,
Leuk te lezen dat iedereen een beetje hetzelfde meemaakt. Ik houd ook vocht vast, op moment kan ik 's morgens al moeilijk in mijn schoenen komen...maar dat schijnt er inderdaad allemaal bij te horen. Maagzuur is ook aan de orde van de dag en ik heb op het moment het gevoel dat ik mijn warmte niet goed kwijt kan. Verders ben ik zo'n 9 kg aangekomen en ik ben benieuwd waar het eindigt. Gelukkig is mijn man heel nuchter en zegt ie dat het allemaal maar bijzaken zijn. En gelijk heeft ie!

Ik vind het alleen best bijzonder om te zien hoe je lichaam, die je zo eigen is, in zo'n korte tijd zoveel nieuwe  veranderingen doorloopt.
De kleine is lekker beweeglijk en de trapjes worden steeds harder, leuk is dat. Wordt steeds nieuwsgieriger naar straks!

Meiden, genieten doen we natuurlijk voornamelijk maar het is wel 'lekker' om zo nu en dan even via het forum eea kwijt te kunnen!

Dag allemaal,

Het kabbelt bij mij nu ook rustig door gelukkkig. Alle spannende onderzoeken gehad en nu nog even doorwerken tot m'n zwangerschapsverlof in augustus. Om eerlijk te zijn kijk ik er wel naar uit. De kinderkamer is bijna klaar, volgende week komen de spullen. Gelukkig heb ik nog geen last van kwaaltjes. Alleen als ik veel gelopen of gestaan heb krijg ik last van opgezwollen voeten. Ik hoop voor iedereen dat het zo lekker doorkabbelt want dat betekent dat het goed gaat :)

Waarschijnlijk hebben we allemaal in augustus meer tijd om te schrijven... ;-)

Groetjes,
Nathalie

Terug
Bovenaan