Ook zo'n zin in weer 'normale' kleren?

Hoi,

Even  een ander onderwerp  tussen alle 'wachtverhalen' en 'baby-nieuws' door.

Hebben jullie het ook zo gehad met je zwangerschapskleding? Ik heb voor deze keer niet zoveel dingen gekocht, ik had nog veel van de vorige zwangerschap, toen was ik begin september uitgerekend dus het jaargetijde was redelijk gelijk. En ik merkte in de zw.winkels dat ik moeite had om leuke spullen te vinden. Ik houd wel van een beetje vrouwelijk, maar toch vooral ook wat stoerdere kleren en dan was het best lastig om leuke dingen te kopen. Enn ik vond echt mooie dingen vaak ook best duur. Ik had pas met een week of 22 zw.kleren aan, dus dan gebruik je de kleding maar zo kort eigenlijk. Nu ik verlof heb, boeit het me allemaal wat minder, maar toen ik nog aan het werk was wilde ik er toch wel representatief uitzien.

Hoop dat ik, net als de vorige keer, snel weer mijn 'normale' kleren aan kan en als het mee zit straks nog lekker wat te gaan shoppen in de uitverkoop. Heb de laatste tijd eigenlijk vooral dingen voor onze dochter van bijna 3 en babyspulllen gekocht.

Ik ben zo'n 12 kilo aangekomen, dus ik kan nog wel wat tunieken etc. aan die ik ook aan had toen ik niet zwanger was, maar ik heb inmiddels nog maar 2 a 3 broeken die nu nog lekker zitten. Hebben we nog geluk dat het niet zo warm is, mijn benen zijn tijdens de zwangerschap wat minder fraai vind ik, toch wat meer vocht en daardoor bultjes op de bovenbenen vooral...Dus rokjes vind ik nu niet zo'n succes.

Nou ja, ik wilde dit  even kwijt. Als je op een mooie dag op een terras zit zie je zoveel leuk geklede vrouwen langskomen dat, hoe trots ik ook ben op mijn buik, ik af en toe wel weer verlang naar mijn normale lijf...Nog even, maar dan ga ik waarschijnlijk dat lekkere getrappel in mijn buik weer missen.

ow dat heb ik precies hetzelfde!! Loop ik in de stad en zie ik overal leuke dingen hangen die ik niet kan passen!! grrr! ik zal ook erg blij zijn als ik straks weer nieuwe dingen aankan! zowieso om weer lekker mezelf te zijn hoor! ik ben helemaal niet super dik, maar  bijv bukken en omdraaien in bed vind ik echt een ramp! ik slaap van geen meter meer... wordt echt elke uur wel een x wakker, met gevolg dat ik naar de wc kan gaan.....fijnnnnnnnn! en al die kussens in bed is zo warm...pft! dus ik heb ook wel erg veel zin in het 'gewone' allemaal !!

Hey,

Ik ben nu 4,5 week moeder en kan bijna alles weer aan. Heerlijk vind ik het.
Mijn zwangerschapsbroeken kon ik de laatste 3 weken ook niet meer aan, die elastieke rand boven kon ik niet meer velen en om nou voor die laatste weken weer een nieuwe broek te kopen was ik niet van plan.
Moet nog zo'n 4 kg afvallen, dus ben dik tevreden. Alleen is mijn buik nog erg gevoelig door de keizersnee en kan vaak de band nog niet hebben, maar het is gelukkig mooi weer en draag losse tuniekjes en linnen broeken met elastiek in de taille.

Mis idd af en toe het gepor in mijn buik vooral omdat ik weet dat het nooit meer zal gebeuren, tenzij de gyn een foutje heeft gemaakt.

Evelien mv Dylan en Kevin(4,5wk)

Terug
Bovenaan