Ook zo duizelig?

Hoi meiden,

Ik ben de afgelopen 2 weken ´s avonds echt zo duizelig en ook erg moe, heb tevens zere borsten!  Ik ben deze maand gestopt met de pil, maar vraag me af of dat nou met ontpillen te maken heeft of dat het zwangerschapssymptomen zijn......

xx Es

Hoi Esther,

Ik herken je "klachten". Ben ook deze maand gestopt en vaak duizelig, ook overdag.
Had vanmorgen een heel klein beetje bruin, maar nu niks meer. Dacht dat de RD zouden komen, morgen is het mijn 28e dag, maar weet niet of ik nu net zo regelmatig zou zijn als voor de pil (10 jaar).
Toi, toi, toi.

Groetjes

Hoi Esther,

Ik herken je klachten ook, heb het ook vanavond hier op het forum gezet. Ik ben ook deze maand gestopt met de pil en ben nu sinds 4 dagen erg duizelig, heel moe, prikkelbaar en het gekke is heb sinds 3 dagen en hele opgezette buik, voel me "raar", beter kan ik het niet uitleggen hahah.
Ik vroeg mezelf ook af of dit door het "ontpillen" kwam maar nu lees ik dat meer mensen die gestopt zijn met de pil deze klachten hebben.
Ik denk dat het enigste wat we kunnen doen is afwachten en hopen dat het snel raak is.
Sterkte.

Groetjes
Debbie

Ik had het ook afgelopen maand, ongeveer een week na mijn eisprong.
Ik hoopte op voortekenen van ..., maar helaas - de RD's zijn toch weer verschenen.
Wel herkenbaar dus, dat duizelig zijn.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Esther!

Ik moet zeggen dat ik een aantal dagen na mijn eisprong ook ineens erg duizelig werd. Ik liep toen ergens in een gang en alles draaide weg. Ik heb hier ook ongeveer 1,5 week last van gehad. Ik ben nog naar de huisarts geweest om te vragen wat het kon zijn en hij vertelde me dat dit idd kan komen doordat je zwanger bent. Het schijnt dat je lichaam dan zoveel hormonen aanmaakt dat je dat op die manier kan voelen!
Uiteindelijk heb ik een test gedaan en bleek dat ik zwanger was!
Ik had verder vrij weinig last van kwaaltjes, ook mijn borsten die gevoelig waren en die aders werden wat beter zichbaar op mijn borsten!

Ik ben nu 3,5 maand zwanger en ik hoop dat het voor jou ook zo ver is!!

liefs Jessica

Hallo,

Ik ben vanaf zondag(eisprong) ook erg duizelig en moe. Alleen ben ik vorig jaar maart al gestopt met de pil, dus kan dat het niet zijn. Ik weet ook niet wat het wel is, maar ik hoop dat het  mischien raak is? Laten we er voor duimen dat het bij jouw ook niet  van het ontpillen komt!!

Liefs Yvonne  

Hey allemaal,

Bedankt voor de  reacties...
Ach, ik hoor/lees zoveel verschillende dingen, ik moet maar gewoon afwachten of ik morgen ongi wordt (of volgende week) Ik wordt er gewoon een beetje onzeker van, maar ik moet zeggen dat ik nu vandaag voor het eerst geen last heb van duizeligheid, maar dat komt meestalpas ´s avonds... Ik wacht vrolijk af en hoop er maar het beste van!
Heel veel suc6 allemaal...

xx Es

Terug
Bovenaan