ook zo duizelig?

Hoi meiden,

Ik ben ongeveer 6 weken zwanger (denk ik) moet nog voor een echo volgende week. Ik ben af en toe vreselijk duizelig. Vooral als ik iets met mn handen moet doen zoals bijvoorbeeld heel simpel iets afdrogen. Dan draait het allemaal om me heen. Kennen jullie dit?

Ik ben wel erg verkouden en mn hoofd zit nogal vol dus ik weet niet of dat het kan zijn.

Groetjes Petra

Het zou door de verkoudheid kunnen komen maar je kan ook een lage bloeddruk hebben. Dat had ik tijdens het begin van mijn zwangerschap. Ik mocht daarvoor zoute drop eten en dan was het vrijwel direct over. Waarschijnlijk zal de vk wel je bloeddruk opmeten en dan weet je het meteen.

Hoi Petra,

Ik heb dat ook. De laatste week weer wat minder maar als ik naar de keuken kijk dan lijkt het of die een beetje beweegt en ik ben gewoon licht in mijn hoofd. Soms denk ik dat ik iets moet eten maar na het eten is het gewoon het zelfde. De gyn zei dat het kon liggen aan een lage bloeddruk maar ik heb 130/80 dus dat is het niet. Maar er gebeurt gewoon veel in je lichaam en hebben we het daar maar opgehouden. Maar leuk is anders.
Mijn reactievermogen is ook wat trager dan normaal maar dat kan komen omdat ik hormonen moet gebruiken dus ik durf nog niet echt auto te rijden.

Gewoon rustig aan!

Ester

Heb precies hetzelfde, ook erg duizelig.
Typische zwangerschapsverschijnselen zijn het, heb het ook in mijn eerdere zwangerschappen gehad.
Kan inderdaad ook met je bloeddruk te maken hebben.
Misschien een tip ; als je weer erg duizelig neemt iets zouts eten, als dat helpt kan het idd aan je bloeddruk liggen.

Janet

Hey meiden,

Bedankt, ik ga het zeker volgende week bij de vk vertellen en dan zullen we gauw genoeg merken of het mijn bloeddruk is of gewoon een zwangerschapskwaal. Ben ook niet de hele tijd duizelig maar zo af en toe. Dan doe ik het gewoon even rustig aan.

Groetjes en bedankt.

Petra

Terug
Bovenaan