Ook zo genoten vandaag met dit heerlijke weer?

Hoi dames (en heren?),

hebben jullie vanmiddag ook zo genoten van het mooie weer?
Vanochtend leek het een koude dag te worden. Dik ingepakt gingen we naar onze eerste les 'muziek op schoot' (en leuk dat het was!) en toen we weer naar huis gingen kwam de zon al voorzichtig tevoorschijn.
Na het middagslaapje scheen de zon uitbundig, dus we hebben de fiets gepakt en zijn heerlijk gaan fietsen naar de kinderboerderij. Onze kleine man van 17 maanden durfde zomaar zelf een stuk boterham aan het varken te voeren (de vorige keer deinsde hij nog terug): wat een mooi gezicht!
En daarna weer verder gefietst. Heerlijk gekwetter achterop en liedjes zingen: machtig mooi!
Thuis kreeg ik zomaar spontaan een heerlijke natte zoen van mijn mannetje
Geef mij nog maar een paar van deze mooie dagen: van mij mag de lente komen!

Groetjes, Marijon

Hoi!

Ja heerlijk dat mooie weer he!! Ben nu ook lekker veel buiten! Hier gaat dat in de middag heelaas niet.... Gwenn slaapt ineens weer heel lang, gerust 4 uur dus ja 13.00 uur naar ben en tegen 17.00 uur eruit.............. Daar gaat de middag. Laat haar maar lekker slapen, zal het wel even nodig hebben... Daarna wel heerlijk nog even naar het water gelopen hier, boorjes kijken! Tenminste mama lopen, ze wilde na een paar hondert meter alleen nog maar getilt worden............. heeft ze wel eens... komen we daar aan ligt er geen enkele boot!!! Dan maar eendjes gekeken, hihihihi

Groetjes Marian

Terug
Bovenaan