Ook zo last van slijmverlies?

A

Anoniem

Guest
Al een tijdje heb ik af en toe last van slijmverlies..   Sorry voor de smerige details, maar het zijn soms hele draden / slierten..
Heb het aan de VK gevraagd, maar deze zegt dat het verder geen kwaad kan, en dat dat met je hormonen enz te maken heeft.
Echter schrik ik steeds wel.. ik dacht net even lekker ontspannen samen met mn vriend in bad te gaan.. grijpt ie opeens onderwater.. ik zeg wat is dat? En ja.. toen zag ik het al...     gadverdarrie zeg... en dan schaam je je wel ff kappot..     Nog meer mensen met dit probleem?  
Iedere keer ben ik bang dat ik een miskraam krijg ofzo.. als ik weer dat slijm zie..    
Kan iemand me gerust stellen?

Liefs
Janet
13 weken en 3 dagen

dit noemen ze"de witte vloed" lekkere term ik weet het. ik heb het niet in jouw extreme mate maar zou me er niet te druk om maken nu. (ik ben 18 weken) het kan erger worden zei mijn verloskundige zo erg dat een normaal maandverbandje er niet meer tegenop kan...nou lekker voor uitzicht...ik weet het....

de een heeft er meer last van dan de ander helaas..... zo hebben we allemaal wel wat.

"just one of those nasty things about being pregnant that no one tells you about.."

Ik heb heel vaak inlegkruisjes in, om die reden. En altijd een schoon slipje in de tas.  Lastig, maar niets aan te doen.

greet

Zeer herkenbaar. Heb dit met alle 2 vorige zwangerschappen ook gehad. (en in nu met de derde zwangerschap ook) Zolang het maar geen bloedverlies is, is er niets aan de hand . Groet, Yoeke

Ik heb hier dus ook last van. Ik ben nu 6wk en 4 dgn zwanger van de 2e.
Bij de 1e had ik er niet zoveel last van hoor.

Ik vind het verschrikkelijk elke keer ben ik bang dat ik toch ongesteld zal worden.

Laten we hopen dat het gauw wat minder wordt.

Groetjes Jen

Ik heb hier dus ook last van. Ik ben nu 6wk en 4 dgn zwanger van de 2e.
Bij de 1e had ik er niet zoveel last van hoor.

Ik vind het verschrikkelijk elke keer ben ik bang dat ik toch ongesteld zal worden.

Laten we hopen dat het gauw wat minder wordt.

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan