Ook zo moe en misselijk?

Hoi! Allemaal gefeliciteerd! Ik ben rond 20 mei uitgerekend van de tweede! Ik heb pas met 11 weken de eerste echo moet nog even geduld hebben. Zit nu in week 8, volgende week wel intake bij de vk.

Ik zag dat nog iemand een kindje heeft uit feb. 2011,ik ook een jongen.

Maar wat ik wilde weten is of jullie ook zo moe zijn? En misselijk de hele dag door. Gelukkig niet overgeven!
Kan me dat niet meer zo herinneren( misschien verdrongen)
groetjes!!!

ik ben ook heel misselijk, kan het nu nog binnen houden maar weet uit ervaring dat de beroertste momenten nog gaan komen. En inderdaad ook heel erg moe! helaas weinig tijd om echt uit te rusten en op tijd naar bed te gaan komende tijd.

moe, moe en nog eens moe.... en met 4 andere kids niet zo handig.... gelukkig zitten er 3 al op school.... misselijk een beetje, met de tweeling was het veel erger, ook veel moeten overgeven toen. nu valt het nog mee, maar kan nog komen.....

Hier alleen moe, soms een beetje hoofdpijn en ren echt continue naar de wc haha. Gelukkig nog niet misselijk. Was ik bij mijn dochtertje ook niet, dus hoop dat dat me weer bespaard blijft :)

Pff gelukkig nu een keer niet meteen misselijk en moe! Ben wel een beetje moe, , niet meer dan normaal;-) Heb 3 kids binnen 4 jaar gekregen dus dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar wat niet is kan idd nog komen....maar vooralsnog is nr 4 het meest relaxed:-D

dat is grappig
ik ben in februarie 2011 bevallen van een jongen,
en nu ben ik 21 mei uitgerekend !
erg leuk om te lezen
ben erg moe maar niet missenlijk etc,
wel een opgeblazen gevoel de hele dag

Hier nu 10 weken, Bij 7 weken begon ik heel erg moe en misselijk te worden. Vooral de slijmprop en bobbel achter in mijn keel doen mij kok halzen.
Vorige week een week thuis gebleven hing vet veel boven de pot. Maandag gewerkt en ja hoor was weer raak, gisteren ook. Ben benieuwd mag van mij wel over gaan.
Gelukkig wachten mijn andere drie kinderen geduldig als ze me op de wc horen.

Ik lig al drie weken heel vroeg op bed. Voel me verder opgeblazen en winderigheid begint nu ook te komen.

Ben ook 20 mei uitgerekend!
En ik ben ook heeeeeel erg moe. Moet eigenlijk rond 21.30 's avonds op bed, anders kan ik de volgende dag niks uitvoeren.... Kan me niet herinneren dat ik ooit zo moe ben geweest tijdens een zwangerschap... Maar goed, er lopen ook al 4 rond, dit wordt ons 5e kindje. Misschien ligt het daar aan.
Maar niet misselijk en ook geen andere kwaaltjes, dus ik mag verder niet klagen :)

Terug
Bovenaan