Ook zo moe??

Ha lieve meiden,

Hier even een zeur berichtje van mij.
Zijn jullie ook zo vreselijk moe? Oké afgelopen weekend was misschien iets te druk, maar je bent jong en je wilt wat he?
Maar ook al zou het weekend niet druk geweest zijn, was ik waarschijnlijk nog zo moe.
Ik kan gewoon niet meer bij me energie, ik kan niet langer als 10 minuten lopen/winkelen etc. want dan ben ik uitgeput, ook mede door de zere voetjes van het vocht. Maar toch..
Herkenbaar?

XX

ik heb er zelf niet zo n last van, heb juist veel energie en moet er soms echt om denken een beetje rustig aan te doen. ik heb dan ook geen last van vocht in mijn voeten dus dat zal ook wel schelen.
en ik heb ook al verlof en had alles al klaar dus ik kan gewoon rustig aan doen, ook is dit mijn 1e dus heb echt alle tijd, ik slaap ook nog eens goed en lang dus dat helpt vast ook wel.

liefs

Helaas herken ik je klachten, mede daardoor zit ik ook sinds een week voor een deel in de ziektewet... Door mijn fibromyalgie is mijn energie al nooit optimaal, laat staan nu tijdens de zwangerschap. Echt je rust nemen hoor! Dat is zo belangrijk voor je lichaam!

Nou Daantje, ondanks dat ik het nog steeds druk, druk, druk heb val ik soms ook om van de slaap...

Zo vanmiddag ook, alle boodschapjes had ik in huis gehaald even rustig op de bank en hups daar sliep ik. Vanmiddag had ik die vrijheid, meneer naar de psz en daarna naar de gastouder, dus tja momentje voor mezelf, hihi!

Dus ja, zeker herkenbaar. Het is ook de voorbereiding op het harde werken wat komen gaat, onze lichamen zij n zich aan het voorbereiden, het komt mij niet altijd uit, maar ik geef me er wel aan over op de momenten dat het kan!

Liefs grote broer

Ja, ben ook echt uitgeput. Overmorgen 35 weken zwanger en geen last van vocht maar als ik boodschappen gedaan heb, ben ik ook voor een paar uur weer toe aan volledige rust. Scheelt bij mij wel als ik een dag over mijn grens ben gegaan (afgelopen zaterdag) dan moet ik het dagen erna nog bekopen... Probeer maar gewoon te genieten van de rust en alles echt langzaam aan te doen, of te laten... Sterkte!

ik herken dat wel hoor. lekker druk doen en aan alles mee willen doen. vervolgens als je thuis komt gelijk even moeten gaan liggen en tijdens de drukte denken waar ben ik toch weer aan begonnen :).
Ik heb nu verlof maar dat helpt niks voor het rustig aan doen hoor lekker aanrommelen.

kben ook echt uitgeput gewoon... zeker nu ook dochter is 13 en halve maand dus is behoorlijk pittig nu.. man is nu nog 2 weken thuis (zit al 5weken in gips) en sinds vandaag is t eraf en weet ik dat ie nog 2weken rust moet houden met enkel dus aan ene kant echt wel voordeel.. ben vandaag 36wkn dus hooop nu heeeeeeeeeeel hard dat kleine binnen deze 2weken geboren ga worden..

Terug
Bovenaan