ook zo nieuwsgierig?

Ik word steeds nieuwsgieriger, bij de 20 weken echo hadden we beslist dat we het geslacht niet wilden weten, maar word nu toch echt zo nieuwsgierig, de gyneacoloog weet wel wat het word dus twijfel of ik het toch niet stiekem ga vragen als ik volgende week naar de controle ga.
Maar ja mn man wil het zeker te weten niet weten dus dan moet ik mn mond houden en daar ben ik niet zo goed in.
Of gewoon nog 10 weken wachten dan weten we het ook of het een jongetje of meisje is.

Meid je houd het al zo lang vol!!! Nog 10 weekjes!

Ik denk dat als je man het echt niet wilt weten dat het niet te doen is als jij het wel weet... Je gaat toch een shirtje/speen of wat dan ook kopen voor jongens/meisjes, je gaat je verspreken...

Lekker niet vragen, of je partner overhalen zou ik zeggen hahahahaha

haha Elifra ik ken dat mijn vriend twijfelt nog steeds en ik wordt ook steeds nieuwsgieriger. Al zegt ons gevoel wel het zelfde maar ben ook zo nieuwsgierig... ik moet donderdag as weer voor controle en heb ook elke x zoiets van zal ik het vragen>??? Maar doe het nog steeds niet...ik let wel elke keer heel goed op met de echo

Hey
ja opletten met de echo doe ik ook en heb dan ook wel een vermoeden maar het blijft nog 10 weekjes afwachten of veel zeuren tegen me man haha

Dat probleem heb ik ook.
Ik heb aanstaande maandag nog die echo om te kijken of de placenta nu goed is gedraaid.
En ik zou het dan toch graag te weten komen, maarja als mn mannetje het dan nog steeds niet wil weten...
Dat houd het op he.

nieuwsgierig ben ik wel, maar dan meer naar de baby dan naar het geslacht, hoe het eruit ziet en ook wel naar wat het is.
maar niet zo erg dat ik die laatste 12 week niet kan wachten. vind het wel wat hebben zo'n verrassing.

Ik ben zoo blij dat ik het al weet, ik zou hier echt niet tegen kunnen en mezelf helemaal gek maken.

Petje af voor jullie dames, en hou nog even vol, voor je het weet is het zover.!

Terug
Bovenaan