ook zo onzeker....

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Heb net een paar verhalen gelezen van meiden die onzeker zijn. Wel zwangerschapsverschijnselen voelen maar niet te durven hopen want wie weet houdt je lichaam je voor de gek...

Ik ken het gevoel...heb er nu ook last van.. Heb een cyclus van ongeveer 30 dagen (tenminste dat denk ik) weet niet precies wanneer ik mijn eitje heb, maar geloof ik gevoeld(erge buikpijn en veeeeeel draderige slijm)  we hadden ervoor goed geklust (erna ook trouwens) Nu ben ik moe, heb buikpijntjes, moet vaker plassen, puistjes op de rug en een beetje ongi gevoel.

Ik heb rond de 22ste mijn nod ...dus ik zit ook in spanning. Van onze zoon was het raak na 12 maanden met een mk ertussen. Maar ik ben ook vergeten wanneer de verschijnselen begonnen en wie zegt dat het een kopie van die zwangerschap wordt????

Kortom een onzekere mama   en wannabe zwangere....

Liefs...

Hoi Dre!

ook al zo vroeg achter de pc met een onzeker gevoel, haha hier heb je  er nog eentje.
Ik ben Janne en nu ruim een half jaar bezig voor de 2e terwijl het bij de 1e vrijwel meteen raak was, dus toen had ik eigenlijk nog  niet zo over mogelijke kwaaltjes of vroege zwangerschapstekenen nagedacht. nu deste meer. Vanmorgen op dag 33 een negatieve test terwijl ik ook nog geen bijna-ongi-veschijnselen heb zoals anders. Ik kan ook erg slecht tegen die onzekerheid....
We wachten af.. Jij tot de 22e en ik waarschijnlijk totdat ik naar de volgende ronde kan!

Groet, Janne

Terug
Bovenaan