ook zo onzeker

Hee meiden, we weten nu bijna een week dat we zwanger zijn.... maar ik kan er echt niet van genieten, ben zo onzeker en bang dat het weer fout gaat.....bij ieder dingetje schiet ik in de zenuwen. Nu ook heb ik niet echt buikpijn maar net of je ongi gaat worden dan denk ik zie je wel het gaat fout ggrrrr word er gek van.

We hebben 26 april de eerste echo het lijkt wel eeuwen te duren, wie kent dit.
We hebben gister voor het eerst weer gevreen maar ik vond het dood eng en kon er niet van genieten....help dit is zo raar

Liefs, ineke

Hai,

Ik herken dit helemaal!
Wij weten net sinds 1e paasdag dat ik weer zwanger ben.
En na 2 miskramen kan ik ook echt nog niet genieten hoor.
Voelde me gisternacht en gisteren ook helemaal niet fit, alles deed me zeer, denk een beetje grieperig, nou dan denk je gelijk weer....'t zal wel weer mis gaan...

Ik moet de verloskundige nog bellen voor de 1e echo.
Ga ik straks doen.
Weer wel dat ik daar nu al tegen op zie, aangezien het de vorige keren slecht nieuws echo's waren..........

Maar goed, meer dan hopen dat het dit keer wel goed gaat kunnen we niet doen he.

Lfs Jaikke

Hoi Ineke en Jaikke,
Ik ben net als jullie weer zwanger ( hiervoor 3 maal MK en tussendoor gelukkig wel mooi meisje gekregen) maar ook weer inspanning hoe het deze keer gaat verlopen, nu 7w zwanger. Ik ben inmiddels wel gelaten, ik kan er niets aan veranderen en moet maar weer wachten. ( 24 april echo). Het meest vervelende van een Mk vind ik dat je niet meer onbezorgd zwanger kan zijn . Ik ebn me wel veel meer bewust wat een enorm wonder het is als het wel goed gaat !!!. Ik duim voor ons allen,,

Liefs Roos

Eigenlijk kan ik weinig toevoegen aan alles wat al gezegd is, maar ook ik ben heel onzeker. Ik weet sinds 1 april dat ik weer zwanger ben, maar ik kan het nog maar moeilijk geloven. Of misschien  durf ik het wel niet geloven en hou ik het bewust of onbewust een beetje tegen, .... bescherming tegen wederom die enorme teleurstelling??? Ik weet het niet, maar het voelt heel anders dan de eerste keer, toen ik zwanger was van onze prachtige zoon en de tweede keer, toen het dus mis ging.

Nou, meiden allemaal heel veel sterkte en laten we hopen dat het voor allemaal goed blijft gaan.

Groetjes, Annette

Terug
Bovenaan