ook zo ziek van de zwangerschap, dat je aan de sondevoedig moest

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik il graag kletsen op dit forum met vrouwen, die ook tijdens de zwangerschap sondevoeding nodig hadden.

Even een korte update.
Begin 2006 raakte ik zwanger van mijn meissie. Ze is nu inmiddels 15 maanden.
na 6 wken was ik zo misselijk, dat er niets inbleeft. Na drie weken spugen ben ik twee weken in ziekenhuis geweest. Hier kreeg ik sondevoeding en een infuus.
Mijn misselijkheid bleef aan en ging naar huis met sondevoeding. De rest van de zwangerschap heb ik op sonde voeding geleefd. Bijna niets bleef erin.
Tot op de dag van vandaag hebben ze geen reden kunnen vinden waarom ik de hele zwangerschap zo ziek ben geweest.
Ik wil heel graag zwanger van een tweede, maar ben toch een beetkje bang om weer hetzelfde mee te maken. de gyn heeft mij verteld dat de kans erin zit voor 95 procent.

Wie heeft ook zoiets meegemaakt?

Groetjezzzzzz

hoi hoi,

Ook hier wil ik ff op reageren hihiihh allereerst wat ontzettend naar zeg!! zo ziek..pffffff dan heb je dus echt niet genoten van je zwangerschap nee....en dan toch een 2de en 95% kans..knap hoor!!! wie weet hebben ze er inmiddels een pil voor?? bij ons op het forum schrijft Alcaro (maggie) die is ook zooooooo ziek geweest en gaat nu beetje beter met haar..lees maar eens op pagina 3...wie weet heb je wat aan haar???

liefs sweety

He hallo

Ik ben bij de eerste 9 maanden ziek geweest, 3 maanden niets erin gehouden ook aan het infuus gelegen geen sondevoeding want ik dwong mezelf 2 boterhammen te eten en wat fruit. Na 14 weken ging ik steeds wel wat meer eten maar bleef wel met grote regelmaat overgeven. Met 8 maanden belandde ik weer met spugen in het ziekenhuis en toen kreeg ik ranitidine en toen was de misselijkheid weg! Bij de tweede zwangerschap was ik weer ziek   maar zeker minder dan bij mijn meisje. Met 16 weken ranitidine gevraagd (kan pas met 14 weken ofzo) en weg misselijkheid. Ik hoop dat je er wat aan hebt. De tweede was zeker minder was een jongetje  maar wel weer ziekenhuis opname dat wel. Sterkte.Lies

bedankt,

Ik onthoud de naam van het middel. Ik ben heel mijn zwangerschap zo ziek geweest. Dit middel heb ik nog niet gekregn en ook nog iets over gehoord, maar ga het bij mijn tweede zwangerschap zeker noemen bij de gyn/ verloskundige

Groetjezzzzz

Hoi

je moet het bij je huisarts vragen het is een maagzuurremmer en je krijgt het zeker niet zomaar maar als je uitlegt dat je het wilt proberen misschien wel. Mij hebben ze het toen in het ziekenhuis gegeven nadat ik daar met maagklachten werd opgenomen en toen ontdekte ik dat de misselijkheid weg ging met dit middel zodoende kreeg ik het de tweede zwangeschap bij de huisarts weer maar wel pas na de eerste 13 weken.

Succes
Lies

Terug
Bovenaan