ook zo'n last?

wil ff klagen,

ben pas 12 weken en nu al zo'n last van de bekken. Bij de 1e zwangerschap had ik er ook zo'n last van, hoop zo dat dit geen herhaling wordt.

Hebben jullie ook kwaaltjes?

Hallo

Ik zit in week 15 en had met 6 weken al last van mijn si gewricht wat alleen maar erger wordt. daar ga ik nu voor naar de fsyo. last van je bekken kan je al snel hebben, omdat ze week worden tijdens de zwangerschap. maar bekkeninstabiliteit kan later pas voorkomen in de zwangerschap is mij verteld

Wat vervelend! Je wordt gelijk zo beperkt. Ik heb gelukkig alleen last als ik veel heb gedaan. Vooral stofzuigen van boven naar beneden in 1x zou ik eigenlijk niet moeten doen. Zou ook vast een afspraak maken bij de fysio, vaak kunnen ze preventief wel oefeningen geven zodat de pijn niet zo erg wordt als bij je eerste zwangerschap. Of ze raden zo'n buikbandding aan die extra stevigheid geeft.

Heb bij de tweede wel wat klachten gehad en toen veel baat gehad bij de osteopaat. Die heeft alles rechtgezet (ipv alleen te kijken naar dat wat pijn deed) en na 1x was ik ervan af.

Ben nu zelf 14+1 en ben erg moe. Ben maar aan de floradix begonnen voor extra ijzer. Heb altijd te kort halverwege met bloedprikken, maar kan niet tegen staalpillen. Hopelijk helpen deze ook een beetje tegen de moeheid van dit moment. De misselijkheid is aan het afnemen. Maar wel veel last van lage bloeddruk, dus steeds het gevoel flauw te vallen.

Succes met je bekken, hopelijk vind je snel iets dat werkt!

Terug
Bovenaan