ook zwanger: even voorstellen

Hallo allemaal,

ik mag me ook bij jullie aansluiten! Net een tweede positieve test in handen gehad!(afgelopen maandag ook al een lichte positieve test)

Ik voel me erg speciaal nu hoor!

Voor ons is dit ons eerste kindje. Als de berekingen op de verschillende sites een beetje kloppen ben ik rond 20 oktober uitgerekend.

Ik vind het de komende tijd nog wel erg spannend; is natuurlijk nog maar zo pril.

We gaan het, denken we, morgen al wel tegen de ouders zeggen. Willen het al graag met hun delen; mocht het evt fout gaan dan wil ik dat namelijk ook met hun kunnen delen.
Ik heb er zin in!!!! Wat zullen ze blij zijn. Is voor allebei niet de eerste keer maar zeker weer heel speciaal...

Liefs Theolien

Lieve theolien,

Nogmaals gefeliciteerd hoor, geniet er lekker van!! een geode zwangerschap gewenst en een gezonde beeb in oktober he!! Ik zal wel even af en toe mee blijven lezen hier, omdat ik hier toch een beetje hoorde he!

liefs sweety

theolien fijn dat je er bent, sweety kom gerust meelezen en vind ook dat je er bij hoort we vinden het al erg genoeg voor je ik vind het zelf ook heel eng hoor het is nog zo kort
liefs maggie

Ha dames,

Alraco; ik ben ook nog wel een beetje bang hoor! Het is immers nog ,aar erg kort en dan kan er nog van alles mis gaan....

Sweety; ik zou het inderdaad ook erg leuk vinden als je mee blijft lezen hoor met ons; wij blijven jou ook gewoon volgen en duimen gewoon voor je door!

Liefs Theolien

Lieve meiden,

Bedankt!! dat doet me goed jullie lieve woorden!! En tuurlijk blijf ik hier meelezen nu!! En jullie zullen zien, bij jullie gaat het wel goed!!! Let maat op!! want dat heb ik geregeld..:)
Geniet er lekker van meiden, het gaat zo snel voorbij...En dan bedoel ik natuurlijk de 8 mnd niet zoals een miskraam he!!! hele fijne zwangerschap gewenst hoor en een prachtige beeb in oktober!!!

toi toi, zal voorlopig nog wel ff blijven duimen totdat jullie een goede echo hebben gehad met kloppend hartje!!

boehoe...ben ff emotioneel nu...solly...

liefs van mij!!!

Terug
Bovenaan