A
Anoniem
Guest
hallo meiden. ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest. eerst hield ik me echt bezig om zwanger te worden, en daarna eigenlijk niet meer zo erg, toen dacht ik, als t er op aan komt dan komt t wel. ik ben nu al ongeveer bijna 2 weken overtijd, voelde me laatste tijd ook beetje raar en anders. last van pijnlijke borsten, moe, soms misselijk, en duizeligheid, en mn humeur die schommelt ook erg. ik heb gister een test gekocht vlak voordat k moest werken, en zodra ik op mn werk aankwam heb ik maar meteen getest. in eerste begin zag ik nog geen 2e streepje, maar k moest 3 minuten w8en. en daarna zag ik toch echt wel een 2e streepje, was wel beetje vaag, maar toch stond t er. ik kon t eigenlijk niet geloven, ik geloof het nu nog steeds niet. als ik eerlijk mag zijn heb k wel rare gevoelens. niet zo zeer van dat ik t niet meer wil, dat niet. maar beetje bang eigenlijk. heel raar. heeft iemand er ook last van gehad? of ben k de enige... oooh t is zo raar. ik ben gewoon zwanger... haha. t s zo raar om te bedenken dat er in mij nou een mensje groeit.. en ik hoop dat t wel allemaal goed blijft gaan. maargoed, als er iemand is met t zelfde probleem als wat ik heb dan hoor ik t graag.. groetjes xxx