ook zwanger?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden. ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest. eerst hield ik me echt bezig om zwanger te worden, en daarna eigenlijk niet meer zo erg, toen dacht ik, als t er op aan komt dan komt t wel. ik ben nu al ongeveer bijna 2 weken overtijd, voelde me laatste tijd ook beetje raar en anders. last van pijnlijke borsten, moe, soms misselijk, en duizeligheid, en mn humeur die schommelt ook erg. ik heb gister een test gekocht vlak voordat k moest werken, en zodra ik op mn werk aankwam heb ik maar meteen getest. in eerste begin zag ik nog geen 2e streepje, maar k moest 3 minuten w8en. en daarna zag ik toch echt wel een 2e streepje, was wel beetje vaag, maar toch stond t er. ik kon t eigenlijk niet geloven, ik geloof het nu nog steeds niet. als ik eerlijk mag zijn heb k wel rare gevoelens. niet zo zeer van dat ik t niet meer wil, dat niet. maar beetje bang eigenlijk. heel raar. heeft iemand er ook last van gehad? of ben k de enige... oooh t is zo raar. ik ben gewoon zwanger... haha. t s zo raar om te bedenken dat er in mij nou een mensje groeit.. en ik hoop dat t wel allemaal goed blijft gaan. maargoed, als er iemand is met t zelfde probleem als wat ik heb dan hoor ik t graag.. groetjes xxx

Hoi Zina,
Allereerst van harte gefeliciteerd!!!!
Super het zo'n wondertje. En dat je even moet wennen dat lijkt me logisch.
We willen het allemaal maar als het dan zover is dan moet je gewoon even wennen
aan het idee. Je wordt mama!!! Of eigenlijk ben je het natuurlijk al.
Geniet er lekker van en ik wens je een fijne en onbezorgde zwangerschap.
Liefs Melanie

wauw gefeliciteerd met je zwangerschap
ik denk dat iedereen het wel een beetje heeft.
dat is net als de eerste dag naar school of naar je nieuwe werk
het is heel spannend en je weet niet waar je moet beginnen
nou heel veel succes en laat het lekker over je heen komen!

Ja dankjewelll!! haha wat een snelle reacties. ik heb t alleen nog niet in mn omgeving verteld. alleen 1 vriendin van me die weet t. van de ene kant kijk ik er tegen op want ik weet dat ik oook zeer negatieve reacties ga krijgen. maar ik weet ook wel dat k me er eigenlijk niets van moet aantrekken, k bedoel t is mijn (ofja ons, mijn vriend) leven. en wij kiezen er voor. ik ben nou ook overal op internet aan t opzoeken hoe en wat. is toch wel spannend allemaal he. bedankt voor de reacties xx

Hoi Zina

Gefeliciteerd zeg!

Ik denk niet dat het raar is hoe je je nu voelt hoor!

Je wilt het al zo'n tijd maar het is zoiets onwerkelijks. En opeens staat daar dat 2e streepje en is eindelijk gebeurd wat je zo graag wilde! Daar kun je best van in de war raken denk ik!

Ga er lekker van genieten want er staat je een fantastische tijd te wachten!

Groetjes Janu

Hallo,

Wat leuk voor je gefeliciteerd!!!
Ja raar idee hé dat er iets in je groeit, tuurlijk mag je bang zijn!!!
Nu is de eerste periode ook erg spannend en gebeurt er erg veel in je lichaam, daarom krijg je dus ook allerlei klachten zoals misselijkheid en slechte zin of erg moeten huilen hihi.
Maar meis hoort er allemaal bij hoor dus geniet er maar lekker samen van!!!
En pas goed op jezelf, want er wordt erg hard gewerkt in je buik voor je wondertje.
Succes hoor!!!

Liefs Sandy

He zina,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik zou zeggen geniet ervan.....
En laat je lekker verwennen door je man...

liefs Chahida

Van harte gefeliciteerd!!!
Het is iid normaal hoor dat je je onzeker voelt,zou ik ook hebben.
Lekker genieten meid!!
Liefs Mikkie.

Terug
Bovenaan