ook zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik weet sinds vrijdag 27 januari dat ik weer zwanger ben. We hebben wel een paar keer "onveilig" gedaan, maar wilde eigenlijk weer gaan proberen als ons zoontje 2 jaar is (hij is in oktober jarig). Het was echter gelijk raak. Ik weet ook niet meer precies wanneer ik voor het laatst (1e dag) ongesteld ben geworden (ergens tussen 18 en 21 december volgens mij)Dat zou betekenen dat ik nu 6 weken zwanger ben. Het is wel heel grappig, want er zit ongeveer een paar dagen/ een week tussen de periode dat ik 2 jaar geleden zwanger was. Nu zou ik ongeveer  eind september / begin  oktober uitgerekend zijn, vorige keer 5 oktober.
Ik heb ook sinds een week of 2 pijnlijke borsten en het ongigevoel in mijn buik. Maar de laatste paar dagen ben ik ook heel erg moe en lijk ik wel niet vooruit te branden. Ook mijn eetlust was de laatste week niet echt aanwezig. Vorige zwangerschap was ik vanaf ongeveer 7 weken zwangerschap heel erg misselijk, en echt de hele dag door, heel wat kilo's afgevallen, ik hield haast niks binnen. Dat heeft 6 maanden geduurd. Ik ben wel een beetje bang dat dit weer zal gebeuren, maar ja iedere zwangerschap kan weer anders zijn.....Ik ben trouwens 6 jaar getrouwd, een zoontje van 1,5 jaar en ben zelf 29.

Groetjes en tot schrijfs
Rachelathomenl

hoi hoi

nou welkom bij de zwangeren

ik hoop dat je een fijne en gezonde zwangerschap zal hebben.

groetjes van Natasja

me zoontje is nu 4 maanden en ben ook weer zwanger echter op 8 feb haal ik het weg halen niet om het geld maar vind het beetje te snel

Terug
Bovenaan