Ook zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Gisteren heb ik een test gedaan en kreeg een heel licht streepje en vandaag een digitale test en die zei: zwanger. Hoera! Dus ik kom hier weer meekletsen. Heb er nu al zin in!
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Eveline, werk in het onderwijs en ben nu zwanger van mijn 2e mini. Wat ik zelf heb berekend, ben ik uitgerekend op 19 februari. Tot nu toe voel ik me prima (beetje moe en af en toe een  wat weeïg gevoel, maar da's niet zo erg), maar de vorige keer begon de ellende ook pas na 6 weken, toen heb ik 6 maanden boven de wcpot gehangen. Leuk, als je voor de klas staat, haha!

Nou, genoeg over mij. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes,

Eveline

Hoi Eveline en de rest vd dames hier op het forum.

Ook ik heb vandaag de test gedaan en het was een duidelijke zwanger. Nu heb ik wel wat pijntjes maar begreep dat dat normaal was?!
Ik zal me ook even voorstellen. Ik   ben 24 jaar en ben verpleegkundige. En dit wordt ons eerste kindje. Ook ik heb zelf uitgerekend wanneer het zo ver zal zijn. Bij mij is het 18 februari.
Nu wil ik het over een tijdje aan onze ouders gaan vertellen. Maar wil het op een orginele manier doen. Weet iemand van jullie iets leuks??

Groetjes Kleintje83.

hey

gefeliciteerd allebei!!
kleintje je bent op mijn verjaardag uitgerekend grappig
geniet van jullie zwangerschap!!

liefs amanda 14 weken

Hoi allemaal,
Ik ben ook net zwanger en volgens mij uitgerekend op 8 februari. Spannend allemaal! Mijn naam is Jeanet, ik ben 29 en werk bij Jeugdzorg als gezinshulpverlener en het is ons eerste kindje.
Wij gaan het op vaderdag vertellen aan de ouders en schoonouders. Ik heb als kado "het grote opa en oma boek gekocht"
Die geven we dan gewoon en dan maar even kijken hoe snel het kwartje valt hahaha!
Groetjes Jeanet

Ten eerste gefeliciteerd allemaal, ik wens jullie natuurlijk een voorspoedige zwangerschap toe met weinig misselijkheid haha..
Maar kleintje83 vroeg al eerder hoe je het kion vertellen en had al gepost maar had ze denk ik niet gelezen..dus hieronder nog een x :p

wij hebben t als volgende verteld aan de oma van mijn vriend;

Ze was jarig en wij hadden een kopie van de echo gemaakt, uitgeprint op kaart formaat en erachter geschreven: gefeliciteerd met je verjaardag...xxx jeroen, angela en ??
Toen keek ze nog eens goed naar de voorkant en had door mede door de ?? dat ik in verwachting was.
Dit kan natuurlijk ook zonder speciale gelegenheid :) gwn zo'n kaartje maken en opsturen met: zomaar

Of een kaartje bij de boekenhandel kopen met: gefeliciteerd dat jullie opa en oma worden, die bestaan namelijk :) laat ff wten hoe jullie het hebben gedaan ..is wel leuk hihi..

groetjes angela

Terug
Bovenaan