Ook zwanger

Al geruime tijd kom ik hier op het forum en jullie kennen me vast wel van naam allemaal, maar omdat ik niet wil dat sommige bekenden dit per ongeluk lezen.......

Ja hoor! Ik ben ook zwanger!!! En weet dit al anderhalve week.

Ik was volkomen verbouwereerd. Ik had 7 jan een test gedaan en die was negatief, die zelfde dag werd ik ongesteld, tenminste dat dacht ik. Dat bloeden hield wel drie weken aan en eigenlijk wilde ik naar de dokter gaan hiervoor. Om de een of andere stomme reden dacht ik ineens aan een zwangerschapstest en ben die gaan halen. Ik was er heilig van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn door dat bloeden en die eerdere test, maar tot mijn allerstomste verbazing ben ik zwanger!!!
Ik kan het echt niet geloven, bij de vorige deed ik er anderhalf jaar over en gingen we bijna de medische molen in.
Het is natuurlijk heel pril en maandag gaan we naar het ziekenhuis om te zien hoe ver ik ben. Ik ben ergens bang dat het helemaal niet goed is........
Vandaar even een ' andere'   naam die ik wanneer alles goed is wel zal verklappen.

Door het berichtje van Tomaatje kon ik me helemaaaal niet meer houden en ik wilde het zoooo dolgraag kwijt dat ik ook zwanger ben!

Tomaatje ik wil je nogmaals van harte feliciteren ik vind het helemaal gaaf! Mijn kleine is ongeveer net zo oud als die van jou.

Ik ben echt helemaal gelukkig!

Groetjes een gelukkig Cotta

ps als je weet wie ik ben, hou het dan asjeblieft nog even voor je. Ik weet dat er mensen zijn op dit forum die mij kennen namelijk.....
Bedankt!

Hoi, ik ken je niet maar wil je natuurlijk wel feliciteren met je zwangerschap.
Wel spannend, hopen dat alles goed gaat.
Laat je nog even weten hoe het in het ziekenhuis was?
groetjes Danielle.  

Ik weet ook niet wie je bent...je maakt ons wel nieuwsgierig hoor.
Maar wil je wel even feliciteren en een hele fijne zwangerschap toewensen!!!
Groetjes Tanja

GEFELICITEEEERD!!!!!!!!!!!
Ik ben wel reuze benieuwd wie je bent...
Ik zou het mjisschien wel weten, maar kan nu even niks bedenken....
We horen het vast binnenkort!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan