ook zwanger!!

Hallo,ik ben 'Mikkie' en ben 31 jaar. Ik heb een zoontje Teun die 18-12 èèn jaar wordt!
Ik ben nu dus zwanger van de tweede en ben uitgeteld op 4 augustus. (ik dacht zelf de 2-de maar volgens de ha de 4-de) Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen hier!
Toen ik zwanger was van onze Teun was ik hier ook regelmatig te vinden en het is dus ook leuk om bekende tegen te komen!!
Ik hoop dat we samen een leuke tijd zullen hebben!!

Groetjes Mikkie.

Ha Mikkie,

Ineens zie ik een bekende naam van het najaarforum 2006; onze kindjes schelen niet zo veel. ons dochtertje is van 29 december...
Ook ik ontdekte dat ik weer zwanger ben. Als ik het volgende de gangbare manier bereken zou ik 31 juli uitgerekend zijn, maar volgens mij is het een paar dagen later, augustus dus.
Ik las hier ook ergens dat het de vorige zwangerschap ook niet makkelijk hebt gehad. Ik ook niet; bij mij begon de ellende met de 7e week en die duurde totdat ik met de 38e week   ingeleid werd.
Wat dat betreft zie ik best heel erg tegen de komende periode op, zeker met nog een klein hummeltje over de vloer. Maar verder ben ik reuze blij met het nieuwe leven!

Groeten,
Wilmi

Hoi Wilmi.

Jij ook van harte gefeliciteerd!! Wat leuk zeg,dan schelen onze tweede kindjes ook niet veel in leeftijd! Ik kan het alleen nog niet helemaal beseffen.
Heb jij ook veel te verduren gehad in je eerste zwangerschap?
Balen joh.
Nou ga ik ff vreselijk klagen ok..Komt ie
Bij mij begon het na de 3 maanden: bekken rug rusteloze benen verschrikkelijk het zuur   opgezwolle slijmvliezen in mijn neus dus kon geen ademhalen door mijn neus zwangerschapsuiker carpaaltunnelsyndroom  flauwvallen door te lage bloeddruk en uiteindelijk gebroken vliezen bij 33 weken. Teun is toen 6 weken te vroeg geboren.
Dus nu ga ik niet meer klagen en hopelijk kan ik nu de hele zwangerschap genieten!!
Ik hoop jij ook!!!!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan